Badanjak je započeo svoju karijeru u Procter & Gamble-u pre 13 godina kao asistent u odeljenju prodaje i odnosa sa ključnim kupcima. Tokom tog vremena radio je na različitim pozicijama unutar kompanije, uključujući ulogu regionalnog menadžera, lidera tima za odnose sa kupcima i komercijalnog direktora za Hrvatsku i Sloveniju.
Poslednjih pet godina razvijao je svoju karijeru na međunarodnom nivou u Budimpešti, u ulozi menadžera za planiranje i razvoj tržišnih strategija u kategoriji proizvoda za pranje posuđa na području Centralne Evrope, nakon čega preuzima poziciju direktora prodaje za sektor proizvoda za domaćinstvo za Centralnu Evropu.
U novoj ulozi, Badanjak će biti odgovaran za maloprodaju, odnos sa krajnjim kupcima i praćenje novih tržišnih trendova. Njegova predanost kvalitetu i izvrsnosti i želja za izgradnjom jakih odnosa s partnerima čine ga idealnim za vođenje Procter & Gamble-a u ovom regionu, navodi se u saopštenju kompanije.
Glavni fokus kompanije Procter & Gamble su oduvek bili krajnji korisnici. Naša predanost superiornim proizvodima za široku potrošnju uključuje dugogodišnji rad na razvoju inovacija, prilagođavanje pakovanja i aktivnosti na maloprodajnom tržištu, ali i vrednosti koje nas vode na svim tržištima na kojima poslujemo. Naš cilj u Hrvatskoj i Sloveniji će biti dalje jačanje vodeće pozicije i potvrda poverenja koje P&G uživa već godinama. Takođe ćemo se fokusirati na razvoj nove generacije lidera, autentičnih, s visokim integritetom i snažnim kapacitetom za izgradnju odnosa i dubokim razumevanjem potrošača i tržišnih trendova. Verujemo da su takvi lideri ključ uspeha, kako za nas kao organizaciju, tako i za naše partnere i krajnje korisnike, rekao je Badanjak.
Izvor: Točka na i
Foto: Procter & Gamble