Prvi dan dvodnevne konferencije bio je posvećen unapređenju korisničkog iskustva, uz podsetnik da briga o korisnicima ne sme da se svede na rešavanje kriza, već je potreban proaktivan, kontinuiran rad, sa akcentom na promenu razmišljanja, konstantnu edukaciju i akcenat na humanizaciji. Ipak, i nove tehnologije i korišćenje AI mogu da pomognu na poljima efikasnosti, produktivnosti i personalizacije iskustva, kako bi se ispunila, pa i prevazišla očekivanja korisnika.
Nerazdvojivo od iskustva korisnika, unapređenje iskustva zaposlenih bilo je glavna tema drugog dana konferencije. Kao neke od ključnih tačaka koje utiču na zadovoljstvo zaposlenih u human-centric kompanijama, što direktno utiče na poslovne rezultate i otpornost na krizu talenata, učesnici su istakli komunikaciju, transparentnost, doslednost, poverenje, vrednovanje i prepoznavanje zasluga, kao i uvođenje inovacija u poslovanje.
Naša budućnost zavisi od toga kakvi smo prema zaposlenima i korisnicima danas. Ono što je danas sjajno - sutra će zbog brzih promena na tržištu biti prosečno. Rešenje je u nadogradnji i učenju novih veština. Potrebno je da naučimo da učimo i da shvatimo da je cilj znanja akcija. Zaposleni koji se angažuju na poslu ići će nasmejani kući, izjavio je Dragan Đorđević, osnivač i direktor kompanije Skills Innovative Learning Experience.
Vladimir Joksić, jedan od osnivača organizacije CEXAS, organizatora konferencije, predstavio je CEXAS akademiju i Customer Experience Professional Program, koji omogućava polaznicima da, nakon uspešno završenih osam modula, među prvima na našem tržištu steknu sertifikat i zvanje Certified Customer Exprience Professional.
Konferencija je okupila ukupno 36 stručnjaka koji su kroz 26 prezentacija i 3 panel diskusije govorili o iskustvu korisnika i zaposlenih.
Među govornicima bili su Ian Golding, prvi Customer Experience trener na svetu, predavač, konsultant i autor svetskog bestselera "Customer What?", Eytam Hattem, izvršni direktor kompanije Cemantica specijalizovane za CX i sertifikovane za vodeće alate u ovoj oblasti, Nikolaos Dimitriadis, stručnjak za neuronauku, wellbeing i edukaciju, Laura Bosser, korporativna HR menadžerka u kompaniji MAPEI, Elena Panova, menadžerka za marketing i digitalizaciju u A1 Severna Makedonija, Zoran Nikolić, potpredsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije i mnogi drugi.
Sponzori konferencije FIRESTARTER bile su kompanije NLB banka, A1, Alma Quatro i assapp, dok su medijski sponzori bili Nedeljnik, Danas, Nova ekonomija, Ekapija, BizLife, Mondo i Progressive. Konferenciju je organizovalo poslovno udruženje CEXAS – Customer & Employee Experience Association of Serbia.
Izvor: InStore
Foto: CEXAS