Novi sajtovi će biti pokrenuti u Srbiji, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini, gde će čitaoci imati priliku da prate originalne FORBES sadržaje na svom jeziku ali i ekskluzivne priče o ljudima iz ovog regiona koji iniciraju promene, transformišu poslovanje i ostvaruju značajan uticaj u društvu, navodi se u saopštenju kompanije United Media.
Lansiranjem pet licenciranih FORBES izdanja u Adriatik regionu otvaramo vrata za nove prilike i uvereni smo da će nove platforme unaprediti način na koji se prate poslovne vesti, saopšteno je iz kompanije.
Portale će voditi iskusni urednici i novinari koji će se pobrinuti da lokalni sadržaj bude jedinstven i prilagođen potrebama publike.
Duže od jednog veka i sa prisustvom u više od 70 zemalja, FORBES je brend koji pruža dubinske uvide u svet biznisa, ekonomije, investicija i inovacija, istražuje uspešne preduzetnike, analizira globalne i lokalne trendove, i kreira priče koje motivišu i oblikuju lidere širom sveta.
Kroz partnerstvo sa FORBES-om, kompanija United Media koja posluje u okviru United Grupe, učvršćuje poziciju medijskog lidera u jugoistočnoj Evropi. Kompanija u svom portfoliju ima više od 120 medija: 60 televizija, 40 portala kao i radio stanice i štampana izdanja. Posluje u osam zemalja i zapošljava 4.200 ljudi.
Izvor: InStore
Foto: Forbes