Tokom 2022. godine, Grupa je ostvarila napredak u sledećim oblastima: ekološke inicijative, društvena odgovornost, etika u poslovanju i inovacije za održivu budućnost.
Kao ključna postignuća u 2022. godini kompanija je istakla:
- Obavezu postizanja nultih emisija štetnih gasova duž lanca vrednosti do 2040. godine.
- Poboljšanje energetske efikasnosti od 17% u 2022. godini i smanjenje emisija opsega 1 i 2 (Scope 1 i 2) za 19% od 2020. godine.
- Generisanje 109.532 MWh obnovljive električne energije iz sopstvenih izvora, što čini preko četvrtine ukupne potrošnje električne energije kompanije.
- Recikliranje preko 736 tona baterija, kablova i električne opreme.
- 52% rukovodećih pozicija u Grupi zauzimaju žene.
Godišnji izveštaj o održivosti pruža zainteresovanim stranama, uključujući kupce, investitore i partnere, uvide u inicijative kompanije, postignuća i nastojanja da ostvari pozitivan uticaj, navodi se u saopštenju kompanije.
Naša osnovna misija ostaje pružanje ključne digitalne infrastrukture i usluga, omogućavajući brz i pouzdan pristup informacijama i znanju, što leži u osnovi mnogih Ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih nacija. Naš Godišnji izveštaj o održivosti oslikava našu trajnu posvećenost ostvarivanju pozitivnih promena širom sveta. Kao telekomunikaciona i medijska kompanija, prepoznajemo svoju jedinstvenu ulogu u oblikovanju održive i povezane budućnosti, rekla je Miriam Di Traglia, izvršna direktorka za usklađenost, rizik i održivost United Grupe.
Ceo izveštaj može se pronaći na linku.
Izvor: InStore
Foto: United Grupa