Summi1
Summit2

SAVE THE DATE - 11. Marketing Summit Beograd 5. marta u Sava Centru!

NAJAVA

Srbija

12.01.2024

Prijave su u toku - iskoristite popust na rane prijave do 5. februara!

Centralna konferencija o marketingu FMCG brendova & usluga, jedanaestu godinu zaredom, prvi put biće održana u potpuno rekonstruisanom prostoru Sava Centra!

ZAŠTO UČESTVOVATI?

MARKETING SUMMIT BEOGRAD
u jednom danu donosi najbolje, najaktuelnije i najefektnije primere i strategije u domenu FMCG marketinga i predstavlja najnovije marketinše pristupe u Srbiji, regionu i svetu!

MARKETING SUMMIT BEOGRAD se bavi presekom kompetentnosti i znanja na polju FMCG marketinga kroz praktične primere, stvari koje zadovoljavaju potrošače, povećavaju vrednost brenda i omogućavaju rast.

MARKETING SUMMIT BEOGRAD pod jednim krovom okuplja domaće i međunarodne marketing stručnjake koji sa učesnicima dele primere dobre marketinške prakse i rezultate ekskluzivnih istraživanja tržišta

www.marketing-summit.rs


POKROVITELJI



 


 

PROFIL UČESNIKA

• trgovci svih kanala
• proizvođači
• distributeri
• IT industrija
• PR menadžeri
• POSm
• digitalne platforme
• agencije


 
Najavljujemo AGENDU 2024

Tony Durham
ex P&G, Global Director of Shopper Based Design for Europe, India, Middle East and Africa

Psihološki ključevi uspeha: 
bihevioralna nauka u savremenom FMCG marketingu

 

Lazar Džamić
vodeći kreativni i digitalni web strateg

Nova dimenzija: 
(R)Evolucija FMCG Marketinga Kroz Primenu AI

Moderator konferencije:

Goran Tintor
Head of Marketing Intelligence
Direct Media United Solutions

Behavioral Economics Lecturer
Faculty of Media and Communications

-

Ljubica Vukčević
Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions

Embracing Change: 
Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape
-
Zenel Batagelj
partner, Valicon

#Newnormal, new opportunities - kako u novoj normalnosti ojačati svoj brend?
-
Ana Milićević Vukoje
Global Marketing & Innovation Director Aerosol, Ball Corporation

Milena Matijević
Brand marketing coordinator, Carlsberg

Studija slučaja:
Globalni i lokalni pristup razvoju brenda Somersby
-
Jovan Bugarčić
direktor marketinga, Imlek
Između algoritma i emocija - ChatGPT i (s)lični alati u marketingu


BUDITE DEO CENTRALNOG OKUPLJANJA MARKETING PROFESIONALACA U FMCG & PRATEĆIM INDUSTRIJAMA!

www.marketing-summit.rs

Prijave su u toku - EARLY BIRD do 5. februara!