Summi1
Summit2

Hrvatska: Svečano otvorena Podravkina fabrika testenine

POSLOVANJE

Region

22.01.2024

Nova Podravkina fabrika testenine u Koprivnici svečano je puštena u rad 19. januara, a investicija je vredna više od 15 miliona evra.

Ovo je prva izgrađena fabrika u Podravkinom segmentu Prehrane u poslednjih 17 godina. Proces izgradnje i montaže novih linija trajao je godinu dana, a zahvaljujući najsavremenijoj opremi modernizovan je i dodatno unapređen tehnološki proces proizvodnje testenine. 

Fabrika je izgrađena na više od 4.800 kvadrata, a proizvodiće se industrijska testenina koju će koristiti za proizvodnju Podravkine supe, kao i uvijena i kratka testenina pod brendom Zlato polje. Iz Podravke napominju da ovom investicijom dodatno podižu kapacitete i osnažuju svoju proizvodnju testenine, stvarajući tako osnove za dalji rast prodaje kategorije supa, kao i razvoj novih proizvoda s testeninom.

Podravka i današnjim otvaranjem potpuno nove fabrike potvrđuje svoju odlučnost da nastavi rasti i razvijati se i to kao moderna i visoko konkurentna multinacionalna kompanija. U skladu s našom poslovnom strategijom intenzivno unapređujemo sve segmente našeg poslovanja – ovom i drugim investicijama, onima koje smo završili i onima koje su u toku, kao i fokusom na održivo poslovanje. Kontinuirano i značajno poboljšavamo primanja naših zaposlenih i uslove rada. Modernizujemo i svoj tržišni nastup te ukupnu komunikaciju, pa smo modernizovali i naš vizelni identitet, opet s ciljem da podrži naše ciljeve rasta na najkonkurentnijim zapadnim tržištima. Sve ovo postižemo jer ostvarujemo dobre finansijske rezultate. Upravo ti rezultati, koji se ogledaju i u istorisjki najvišoj vrednosti naše deonice, omogućuju nam ostvarivanje ambicioznih investicijskih ciljeva bez povećanja zaduženosti, snažan rast plata bez narušavanja konkurentnosti, ali i aktivan i odgovoran doprinos lokalnoj zajednici u kojoj živimo, poručila je Martina Dalić, predsednica Uprave Podravke.

Ova investicija je deo investicijskog ciklusa Grupe Podravka koji se sprovodi u skladu sa Strategijom poslovanja Grupe do 2025. godine. Prioritet investicijskog ciklusa su ulaganja u modernizaciju, uvođenje novih tehnologija i digitalizacija, podizanje efikasnosti i energetske efikasnosti te dalje unapređenje radnih uslova. Kako iz kompanije dodaju, do kraja 2024. očekuju se završeci još dve kapitalne investicije – nove fabrike za preradu paradajza u Varaždinu i novog logističko-distributivnog centra u Koprivnici, koji je ujedno najveća investicija u sklopu Strategije.

Foto: Podravka