Ponosno najavljujemo našeg izvanrednog govornika - Tony Durham, ex P&G, Global Director of Shopper Based Design for Europe, India, Middle East and Africa. Durham je jedan od svetski priznatih stručnjaka za psihologiju i ponašanje kupaca. Karijeru je započeo davne 1982. godine u kompaniji Procter & Gamble, gde je ostao 35 godina. Tokom svog rada za P&G, obučavao je neke od direktora vodećih svetskih brendova tome kako mogu da promene svoje poslovanje tako da ono bolje odražava potrebe kupaca i poveća profite.
Šta ćemo čuti?
Primena bihevioralne nauke na biznis - kako se ljudske predrasude i naučeno ponašanje koriste za poboljšanje prodajnih i marketinških rezultata, dok istovremeno poboljšavaju zadovoljstvo kupaca i potrošača?
Marketing stručnjaci mogu iskoristiti principe bihevioralne psihologije na različite načine kako bi poboljšali percepciju i privlačnost svojih brendova. Evo nekoliko ključnih načina:
- Razumevanje ciljne publike
- Postavljanje ciljeva i podsticaja
- Prikazivanje društvene potvrde
- Kreiranje hitnosti
- Personalizacija kampanja
- Suočavanje s otporom promeni
- Korišćenje emocionalnih apela
- Izazivanje specifičnih reakcija
Ukratko, primena principa bihevioralne psihologije u marketingu omogućava marketinškim stručnjacima da bolje razumeju, predviđaju i oblikuju ponašanje potrošača, što značajno doprinosi uspešnosti marketinških kampanja.
NAJAVLJUJEMO GOVORNIKA
Tony Durham je jedan od svetski priznatih stručnjaka za psihologiju i ponašanje kupaca. Rođen u Velikoj Britaniji, Durham je svoju karijeru započeo davne 1982. godine u kompaniji Procter & Gamble, gde je ostao 35 godina. Tokom svog rada za P&G, Durham je obučavao neke od direktora vodećih svetskih brendova tome kako mogu da promene svoje poslovanje tako da bolje odražava potrebe kupaca i poveća profite. Poslednju deceniju njegovog rada u ovoj firmi obeležio je rad na poziciji Director SBD za oblast Evrope, Indije, Afrike i Srednjeg Istoka. Sledeći veliki korak u njegovoj karijeri bio je razvijanje koncepta regionalnih “First Moment of Truth (FMOT)” centara koji su imali za cilj podizanje standarda u trgovini skupljanjem i korišćenjem najboljih praksi i relevantnih znanja o ponašanju kupaca. Ovi centri su vremenom postali mesto gde su kompanije mogle da testiraju efikasnost svojih ideja pomoću fizičkih instalacija i virtuelne stvarnosti. Danas su ovi centri prisutni širom sveta i predstavljaju važan adut za mnoge svetske kompanije.
AGENDA 2024
Moderator konferencije
Goran Tintor, Head of Marketing Intelligence, Direct Media United Solutions
Zenel Batagelj, partner, Valicon
#Newnormal, new opportunities - kako u novoj normalnosti ojačati svoj brend?
Tony Durham, ex P&G, Global Director of Shopper Based Design for Europe, India, Middle East and Africa
Psihološki ključevi uspeha: bihevioralna nauka u savremenom FMCG marketingu
Ana Milićević Vukoje, Global Marketing & Innovation Director Aerosol, Ball Corporation
Milena Matijević, brand marketing coordinator, Carlsberg
Studija slučaja: Globalni i lokalni pristup razvoju brenda Somersby
Ljubica Vukčević, Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions
Embracing Change: Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape
Jovan Bugarčić, direktor marketinga, Imlek
Između algoritma i emocija - ChatGPT i (s)lični alati u marketingu
Lazar Džamić, vodeći kreativni i digitalni web strateg
Nova dimenzija: (R)Evolucija FMCG Marketinga Kroz Primenu AI
Prijavite se danas [www.marketing-summit.rs] i iskoristite pun potencijal Marketing Summit-a 2024!
VIŠE INFORMACIJA & PRIJAVA NA ZVANIČNOJ STRANICI www.marketing-summit.rs