Ponosno najavljujemo našeg sjajnog govornika - Zenel Batagelj, partner, Valicon.
Šta ćemo čuti?
#Newnormal, new opportunities!
Dobra vest - najgore je iza nas, manje dobra vest - potrošač se trajno promenio, a njegov oporavak će trajati još nekoliko godina.
Lista pet to-do stavki za svakog brend menadžera - šta mora odraditi u 2024. da bi njegov brend u novoj normalnost bio jači nego ikada!
NAJAVLJUJEMO GOVORNIKA
Zenel Bategelj je partner u kompaniji Valicon. Valicon je kompanija koja nudi usluge marketinga, savetovanja i koja ima dugogodišnje iskustvo koje crpi iz istraživanja marketinga.
AGENDA 2024
Moderator konferencije
Goran Tintor, Head of Marketing Intelligence, Direct Media United Solutions
Zenel Batagelj, partner, Valicon
#Newnormal, new opportunities - kako u novoj normalnosti ojačati svoj brend?
Tony Durham, ex P&G, Global Director of Shopper Based Design for Europe, India, Middle East and Africa
Psihološki ključevi uspeha: bihevioralna nauka u savremenom FMCG marketingu
Ana Milićević Vukoje, Global Marketing & Innovation Director Aerosol, Ball Corporation
Milena Matijević, brand marketing coordinator, Carlsberg
Studija slučaja: Globalni i lokalni pristup razvoju brenda Somersby
Ljubica Vukčević, Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions
Embracing Change: Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape
Jovan Bugarčić, direktor marketinga, Imlek
Između algoritma i emocija - ChatGPT i (s)lični alati u marketingu
Lazar Džamić, vodeći kreativni i digitalni web strateg
Nova dimenzija: (R)Evolucija FMCG Marketinga Kroz Primenu AI
Prijavite se danas [www.marketing-summit.rs] i iskoristite pun potencijal Marketing Summit-a 2024!
VIŠE INFORMACIJA & PRIJAVA NA ZVANIČNOJ STRANICI www.marketing-summit.rs