Predstave "Tri P." autorke Minje Filipović i "Ispovesti" autorke Snežane Nenadović na slikovit način predstavljaju najčešće porodične probleme u različitim fazama odrastanja.
Pored predstava, 12. februara u 19h u UK Parobrod biće održana i interaktivna tribina "Koliko razumemo sebe u relaciji sa decom?", u okviru koje će Isidora Trifunović pokušati da odgovori na pitanje kako emocije oblikuju odnose i kako ih prepoznavati i prevazilaziti u realnim situacijama sa najbližima.
Predstave i tribina održaće se u okviru projekta "Vreme je za porodicu" koji je pokrenuo brend Schauma kompanije Henkel.
Kao brend koji već više od 80 godina brine o svakom članu porodice i inspiriše ih da uživaju u zajedničkim trenucima i stvaraju najlepše uspomene, kojih će se rado sećati celog života, Schauma prepoznaje značaj porodičnih veza i važnost komunikacije za ojačavanje istih. Stoga, veoma smo ponosni što realizujemo jedan ovakav projekat koji je značajan za sve nas, kao i društvo u celini, izjavila je Marija Spasić, brend menadžer.
Mi u Henkelu verujemo da je porodica stub društva i da pruža snažan temelj za razvoj zdrave ličnosti. Upravo iz tog razloga odlučili smo se da realizujemo jedan ovakav projekat, koji nas podseća na značaj komunikacije između članova porodice u razrešavanju problema i boljem uzajamnom razumevanju, izjavila je Milica Šljivančanin, direktorka marketinga kompanije Henkel.
Izvor: InStore
Foto: Henkel Srbija