Tikveš predstavlja novi vizuelni identitet brenda Luda Mara

AKTUELNO

Marketing

12.04.2024

Vinarija Tikveš je, pod sloganom "Gledaj svet u oči", predstavila novi dizajn brenda Luda Mara, nazvanog po reci koja prolazi kroz Kavadarce u Severnoj Makedoniji.

Kako objašnjavaju iz kompanije, priča o brendu Luda Mara zasnovana je na činjenici da je kroz istoriju dolazilo do izlivanja istoimene reke koja je obogaćivala tlo na kojem se uzgaja grožđe i oblikovala unikatni karakter vina, ali je istovremeno donosila i velike izazove, ispitujući izdržljivost lokalnog stanovništva i ono što je stanovništvo moralo da uradi da bi se postigla harmonija sa ritmom reke.

Tikveš ostaje posvećen izgradnji moćnih vinskih brendova koji će biti prvi izbor potrošača. Sigurni smo da će brend ,Luda Mara i vina koja su u njegovom sastavu, svojim ukusom i izgledom izazvati interesovanje ljubitelja dobrog vina i zaintrigirati ih. Svojim jedinstvenim karakteristikama ova vina su odgovor na tržišne trendove i zahteve onih potrošača koji traže autentična vina koja su odlika lokalnog podneblja odakle potiču i sa kojim su povezani, zajedno stvarajući savršenu i uzbudljivu vinsku priču, ističu iz kompanije.

Osvežavanje ove vinske linije obuhvata kompletan redizajn vizuelnog izgleda vina, upotrebom ekskluzivnije ambalaže, kao i novu etiketu dizajna.

U okviru brenda su zadržana vina proizvedena od domaćih sorti tamjanika i vranac, dok su se brendu pridružile i dve nove mešavine - Luda Mara White Cuvée i Luda Mara Red Cuvée, saopšteno je iz kompanije. 

Izvor: InStore
Foto: Tikveš