Summi1
Summit2

Nemačka: Lidl pokreće međunarodnu prazničnu kampanju

AKTUELNO

Marketing

03.11.2025

U susret praznicima, kompanija Lidl pokrenula je međunarodnu kampanju pod sloganom "Veruj u čuda svakog dana. Isplati se.".

Nova kampanja, koja poziva potrošače da svakodnevno čine gestove pažnje i zahvalnosti prema drugima, a ne samo tokom praznične sezone, predstavlja nadogradnju nedavno lansirane međunarodne kampanje "Lidl. Isplati se."

Jedan od nosećih stubova praznične kampanje jeste osvešćena ishrana, u okviru koje ovaj trgovinski lanac svoj asortiman zasniva na principima "planetarno zdrave dijiete", nastojeći da, do 2050. godine, kontinuirano unapređuje ponudu proizvoda biljnog porekla. Putem različitih kanala, Lidl promoviše i praznični, božićni jelovnik zasnovan upravo na "održivim" namirnicama.

Kompanija će u okviru ove kampanje pokrenuti i humanitarne akcije na nacionalnom nivou u svim zemljama u kojima posluje, pružajući podršku humantiranim organizacijama kroz finansijsku podršku i donacije proizvoda.

Značajan deo sredstava za donacije tokom trajanja kampanje obezbediće Lidl Srbija, ali će i potrošači na jednostavan način moći da se uključe i tako pruže i svoj doprinos, saopšteno je iz kompanije.

Svakodnevno se trudimo da našim potrošačima život učinimo jednostavnijim, boljim i ispunjenijim. Naša kampanja naglašava koliko je praznični period poseban i podseća nas na to da duhom topline i zajedništva možemo ispuniti svaki trenutak. Slogan "Veruj u čuda svakog dana. Isplati se." odraz je naših korporativnih vrednosti, ali i dugoročne posvećenosti društvenoj odgovornosti i održivosti, izjavila je Ana Dragutinović Ghumashyan, izvršna direktorka direkcije Potrošač kompanije Lidl Srbija.

Praznična kampanja lansirana je u 31 zemlji, a centralni element kampanje čini video-spot koji će biti emitovan kao televizijska reklama, uz sveobuhvatnu onlajn strategiju na YouTube-u i na društvenim mrežama, koju prati i komunikacija na digitalnim platformama.

Više informacija o kampanji može se pronaći na linku.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Lidl International