Dosledan razvoj naših snaga, obnova asortimana i inovativne usluge omogućili su da dm u nestabilnom ekonomskom okruženju poveća broj kupaca, prihod i tržišni udeo. Reakcija kupaca u svim prodajnim kanalima pokazuje da naše trajne cene i trgovinska pouzdanost ulivaju poverenje, poručio je Christoph Werner, predsednik uprave dm-drogerie markt-a.
Prihod kompanije u Nemačkoj je u ovom periodu porastao za 6,5%, na 13,279 milijardi evra, dok je u ostalih 13 evropskih zemalja rast iznosio 12,1%, na 5,918 milijardi evra.
Broj zaposlenih je porastao na 93.426, sa 89.197 prethodne godine, od čega je 63.648 u Nemačkoj, uključujući 4.418 pripravnika.
Mreža prodavnica porasla je na 4.189 u Evropi (2.154 u Nemačkoj), a planirani su dalje širenje i velika ulaganja u novi dizajn prodavnica, navodi se u saopštenju kompanije.
U 2024/25. godini, dm je investirao oko 200 miliona evra, a u 2025/2026. planira više od 250 miliona evra investicija iz operativnog novčanog toka.
Kompanija takođe ulaže u održivost – planirano je postavljanje 60 novih solarnih elektrana, a od 2026. godine dm će 20% energije dobijati iz vetroparka Borkum Riffgrund 3 i solarnih izvora.
Sa partnerom LanzaTech, dm će takođe proizvoditi tenzide za deterdžente od CO2, a prva takva sredstva za pranje, pod markom Denkmit, stižu u novembru 2025.
U pogledu zadovoljstva zaposlenih, dm je u 2025. godini proglašen "najomiljenijim poslodavcem u Nemačkoj" u istraživanju instituta Statista za časopis Stern, a i studija Trendence potvrdila je istu titulu u sektoru maloprodaje hrane.
Ovi rezultati su podsticaj da nastavimo sa dijaloškim i ljudski orijentisanim pristupom poslovanju, zaključio je Werner.
Priredila: InStore redakcija
Foto: dm drogerie markt

