Ukupno 100 kompanija i 11.000 ispitanika učestvovalo je u ovom istraživanju atraktivnosti poslodavaca u našoj zemlji, u okviru kog se dm ove godine našao na šestom mestu, dok su ispitanici koji su se izjasnili da rade u maloprodaji odabrali kompaniju dm kao najatraktivniju.
Ovom prilikom, iz kompanije dm poručili su da je njihova posvećenost stvaranju podsticajnog radnog okruženja i kontinuiranom razvoju zaposlenih ključni faktor uspeha. Takođe dodaju da u dm-u nastoje da svim timovima pruže prostor za postizanje balansa između privatnog i poslovnog života, što rezultira harmonijom unutar kompanije, kao i da je ovo priznanje nagrada za zajedničko zalaganje i trud svih zaposlenih u dm drogerie markt, te da će nastaviti da unapređuju standarde kako bi i u budućnosti rasli zajedno s njima.
Kao neke od benefita za zaposlene kompanija ističe tržišno atraktivnu zaradu, smart working koncept rada od kuće, kurseve nemačkog jezika, kao i razne obuke i seminare. Pored toga, zaposleni u dm-u dobijaju i redovnu godišnju 13. i 14. platu i povećanja plata koja prate inflatorne tokove na tržištu. Uz to, drogerijski lanac je, povodom proslave dve decenije poslovanja, prošle godine podelio i 15. platu ili jubilarne novčane nagrade, a početak ove godine obeležio uvećanjem ukupne bruto plate za sve zaposlene u iznosu od 15 odsto. Kompanija takođe redovno organizuje radionice sa psihologom i fizioterapeutom, kao i besplatne sistematske preglede.
Izvor: InStore
Foto: dm drogerie-markt