Summi1
Summit2

11. FMCG Summit Beograd: Imamo li pravi proizvod po pravoj ceni na pravom mestu?

NAJAVE

Srbija

15.07.2024

Jedanaestu godinu zaredom, u organizaciji InStore Media, biće održan FMCG Summit Beograd - centralni trgovački događaj. Iskoristite ovu sjajnu priliku i dođite 4. oktobra u Sava Centar.

Ponosno najavljujemo našeg sjajnog govornika - Kristijan Matijašević, managing director, Abnormal agency, Hrvatska. Ne propustite priliku da ga čujete uživo! 

Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2024!


Šta ćemo čuti?

U ovoj prezentaciji istražujemo ključne elemente Revenue Growth Managementa, odnosno kako da kompanije na kraju prodaju veće količine proizvoda po višim cenama i tako generišu veći prihod i profit.

Cilj je stvaranje optimalnih aktivnosti bez dugoročnog narušavanja vrednosti brenda proizvoda, usklađivanje asortimana sa širim poslovnim ciljevima i odabir strategija rasta koje nisu “opterećene” isključivo snižavanjem cena.

Takođe ćemo analizirati važnost ostalih faktora RGM-a: strategija cena, arhitektura pakovanja, optimizacija asortimana, balansiranje između volumenskog i vrednosnog tržišnog udela, a sve sa snažnim fokusom na “shop floor” aktivnosti.


O govorniku

Kristijan Matijašević je osnivač i direktor konsultantske kompanije Abnormal, menadžer s više od 20 godina iskustva u najuspešnijim globalnim kompanijama iz područja oglašavanja i medija, telekoma i FMCG industrije. Član je nadzornog odbora HUKI- Hrvatskog ureda za kreativnost i inovacije. Kristijan je bivši direktor marketinga The Coca-Cola Company u CEE regionu. Fokusiran na upravljanje rastom prihoda (RGM), uspešno je vodio brojne svetske brandove prema kontinuiranom i profitabilnom rastu.

Neki od klijenata s kojima je uspešno sarađivao ili sarađuje: The Coca-Cola Company, Hrvatski telekom, A1 telekom, Fortenova grupa,  Zalando, Styria grupa, Manpower, Perutnina Ptuj, Atlantic Grupa. Poznat je po prevođenju složenih poslovnih koncepata u praktične i razumljive poslovne planove. Dobitnik je brojnih međunarodnih nagrada za marketinšku učinkovitost. Magistar je nauka iz područja marketing menadžmenta. Takođe, on je inspirativni govornik i predavač na brojnim univerzitetima, poslovnim školama i konferencijama.


AGENDA 2024
8 - 16h  | 2 pauze za druženje  | ručak

PROMOCIJE  | CENA NA POLICI

Održiva budućnost FMCG sektora: Inicijativa pošumljavanja Maljena za smanjenje CO2 otiska
Aleksandar Marković, CEO, Maglian campus

Da li promocije i privatne robne marke oblikuju trendove potrošnje?
Ljubica Šijaković, Analytic Insights Executive, NielsenIQ

Kuda dalje? Značaj promocije proizvoda i trgovačkih robnih marki
Predrag Ćirović, Managing Director, Consumer Panel Services GfK Srbija & Hrvatska

Imamo li pravi proizvod po pravoj ceni na pravom mestu?
Kristijan Matijašević, managing director, Abnormal agency, Hrvatska


LJUDI & LIDERSTVO |  IZVOZ
 
FMCG PORTRET sa Anom Filipović
gost: Boris Mačak, izvršni potpredsednik Nelt Grupe za afrička tržišta

Liderstvo kroz iskustvo: Globalna vizija, lokalni koreni
Vladan Matić, CEO, Kamenitza Brewery, Molson Coors, Bugarska

Stižu nove generacije - pobednici takmičenja studenata Ekonomskog fakulteta
Tema: Promocija kao instrument marketinga

Zašto je maloprodaja postala najzanimljivija industrija i zašto će biti još zanimljivija?
Marijana Agić-Molnar, regional CEO, Direct Media United Solutions

Strategije uspeha: Dobre prakse i izazovi u saradnji sa trgovačkim markama
Darko Stojčić, rukovodilac sektora Prehrana u direkciji Nabavka, Lidl Srbija


TRGOVINA: POGLED U BUDUĆNOST

KEYNOTE
Evropski trendovi & lokalno tržište - šta možemo da naučimo i primenimo?
Hans Eysink Smeets, međunarodni konsultant za maloprodaju 
„Ako vam je potrebna nova strategija, drugačija orijentacija, jasna vizija i pozitivna energija u vašoj organizaciji, slušajte Hansa Eysink Smeetsa."
Wouter Kolk, CEO Ahold Delhaize Europe & Indonesia


Panel
Sadašnjost i budućnost trgovine: Izazovi i prilike u FMCG industriji

Okrugli sto će okupiti vodeće stručnjake iz FMCG industrije—trgovca, proizvođača i distributera—od kojih ćemo čuti kako se suočavaju sa aktuelnim izazovima i kako vide buduće prilike u trgovini.

Diskusija će obuhvatiti ključne teme kao što su cenovna politika, formati trgovina, razvoj trgovine u Srbiji, uticaj inflacije na cene, problemi s radnom snagom, domaća konkurencija, strategije za snižavanje i promociju cena, kao i izazovi i mogućnosti u logistici i distribuciji. Ova panel diskusija pružiće uvid u trenutnu situaciju u industriji, kao i smernice za održivi rast i razvoj u budućnosti.

Pridružite nam se na ovoj dinamičnoj debati koja obećava dublje razumevanje kompleksnosti domaće proizvodnje i trgovine u FMCG sektoru.

Goran Kovačević, osnivač & suvlasnik, Gomex
Dragan Stajković, generalni direktor, Bambi
Lazar Petrović, generalni direktor, Delta DMD

Moderator: Milan Ćulibrk, urednik Ekonomije, Radar


Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2024!

 
Osim što ćete imati priliku da čujete predavanja o najnovijim trendovima i analizama tržišta, networking je ključna komponenta naše konferencije!

Vidimo se uskoro!