Summi1
Summit2

11. FMCG Summit Beograd: Liderstvo kroz iskustvo: Globalna vizija, lokalni koreni

NAJAVE

Srbija

23.08.2024

Jedanaestu godinu zaredom, u organizaciji InStore Media, biće održan FMCG Summit Beograd - centralni trgovački događaj. Iskoristite ovu sjajnu priliku i dođite 4. oktobra u Sava Centar.

Ponosno najavljujemo našeg sjajnog govornika - Vladan Matić, CEO, Kamenitza Brewery, Molson Coors, Bugarska. Ne propustite priliku da ga čujete uživo! 

Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2024!


Šta ćemo čuti?

Vladan će podeliti svoju inspirativnu karijernu priču. Počeće osvrtom na svoj profesionalni put, od prvih koraka do trenutne pozicije CEO-a, uključujući iskustva u Srbiji i inostranstvu.

Govoriće o pozitivnim i negativnim aspektima svoje karijere - o značaju edukacije, ulozi finansija, emocijama i empatiji u postizanju uspeha. Vladan će pružiti dragocene uvide o tome šta je zaista važno za uspeh i kako istrajnost, znanje i veštine mogu dovesti do najviših pozicija, kada dolazite iz Srbije.

Prezentacija će biti posebno inspirativna za srednji menadžment, pokazajući im da je uz upornost moguće uspeti u korporativnom svetu.


O govorniku

Vladan Matić je posvetio gotovo čitavu svoju karijeru (25 godina) FMCG industriji i industriji piva. Već 19 godina deo je velike porodice kompanije Molson Coors Beverage Company, radeći sa različitim timovima iz UK, SAD-a i Kanade. Tokom poslednjih 16 godina, obavljao je rukovodeće funkcije u regionu Centralne i Istočne Evrope kao direktor prodaje za poslovanja u Srbiji i Mađarskoj, zaradivši nadimak "čarobnjak prodaje." Čvrsto veruje da motivisan tim može postići bilo šta, i ljude tretira kao šampione, pomažući im da to i postanu. Vodio je svoj tim u Srbiji do učvršćivanja tržišnog liderstva kompanije, dok je u Mađarskoj predvodio lansiranje piva s ukusom, što je bila najveća inovacija u CEE regionu u to vreme.

Njegove liderske veštine omogućile su mu da se razvije od uspešnog prodavca do multifunkcionalnog lidera. Godine 2020. preuzeo je uloge CEO-a i direktora prodaje bugarske kompanije Kamenitza AD. U 2024. godini prihvatio je novi izazov lansiranjem novog premium brenda piva Madrí Excepcional kao pilot projekta u CEE regionu. Brend je postigao 100% distribuciju u prvom mesecu, što je još jedan izvanredan uspeh. Međutim, Vladan ističe da mu najveće profesionalno zadovoljstvo predstavlja pomaganje ljudima da se razviju i napreduju u svojim karijerama.

Vladan je iz Loznice i diplomirao je međunarodni menadžment.


AGENDA 2024
8 - 16h  | 2 pauze za druženje  | ručak

PROMOCIJE  | CENA NA POLICI

Održiva budućnost FMCG sektora: Inicijativa pošumljavanja Maljena za smanjenje CO2 otiska
Aleksandar Marković, CEO, Maglian campus

Da li promocije i privatne robne marke oblikuju trendove potrošnje?
Ljubica Šijaković, Analytic Insights Executive, NielsenIQ

Kuda dalje? Značaj promocije proizvoda i trgovačkih robnih marki
Predrag Ćirović, Managing Director, Consumer Panel Services GfK Srbija & Hrvatska

Imamo li pravi proizvod po pravoj ceni na pravom mestu?
Kristijan Matijašević, managing director, Abnormal agency, Hrvatska


LJUDI & LIDERSTVO |  IZVOZ
 
FMCG PORTRET sa Anom Filipović
gost: Boris Mačak, izvršni potpredsednik Nelt Grupe za afrička tržišta

Liderstvo kroz iskustvo: Globalna vizija, lokalni koreni
Vladan Matić, CEO, Kamenitza Brewery, Molson Coors, Bugarska

Stižu nove generacije - pobednici takmičenja studenata Ekonomskog fakulteta
Tema: Promocija kao instrument marketinga

Zašto je maloprodaja postala najzanimljivija industrija i zašto će biti još zanimljivija?
Marijana Agić-Molnar, regional CEO, Direct Media United Solutions

Strategije uspeha: Dobre prakse i izazovi u saradnji sa trgovačkim markama
Darko Stojčić, rukovodilac sektora Prehrana u direkciji Nabavka, Lidl Srbija


TRGOVINA: POGLED U BUDUĆNOST

KEYNOTE
Evropski trendovi & lokalno tržište - šta možemo da naučimo i primenimo?
Hans Eysink Smeets, međunarodni konsultant za maloprodaju 
„Ako vam je potrebna nova strategija, drugačija orijentacija, jasna vizija i pozitivna energija u vašoj organizaciji, slušajte Hansa Eysink Smeetsa."
Wouter Kolk, CEO Ahold Delhaize Europe & Indonesia


Panel
Sadašnjost i budućnost trgovine: Izazovi i prilike u FMCG industriji

Okrugli sto će okupiti vodeće stručnjake iz FMCG industrije—trgovca, proizvođača i distributera—od kojih ćemo čuti kako se suočavaju sa aktuelnim izazovima i kako vide buduće prilike u trgovini.

Diskusija će obuhvatiti ključne teme kao što su cenovna politika, formati trgovina, razvoj trgovine u Srbiji, uticaj inflacije na cene, problemi s radnom snagom, domaća konkurencija, strategije za snižavanje i promociju cena, kao i izazovi i mogućnosti u logistici i distribuciji. Ova panel diskusija pružiće uvid u trenutnu situaciju u industriji, kao i smernice za održivi rast i razvoj u budućnosti.

Pridružite nam se na ovoj dinamičnoj debati koja obećava dublje razumevanje kompleksnosti domaće proizvodnje i trgovine u FMCG sektoru.

Goran Kovačević, osnivač & suvlasnik, Gomex
Dragan Stajković, generalni direktor, Bambi
Lazar Petrović, generalni direktor, Delta DMD

Moderator: Milan Ćulibrk, urednik Ekonomije, Radar


Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2024!

 
Osim što ćete imati priliku da čujete predavanja o najnovijim trendovima i analizama tržišta, networking je ključna komponenta naše konferencije!

Vidimo se uskoro!