Summi1
Summit2

Lidl lider po broju sertifikata u Srbiji

SERTIFIKACIJA

Srbija

27.08.2024

Rezultati istraživanja Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) pokazali su da je kompanija Lidl Srbija nosilac najvećeg broja sertifikata na domaćem tržištu i to iz raznovrsnih oblasti poslovanja.

Posedovanjem prestižnih, verodostojnih sertifikata i oznaka, kompanija Lidl podržava svoje potrošače pri donošenju odluka u kupovini, koje u središte fokusa stavljaju zdravlje i održivost, navodi se u saopštenju kompanije.

Proizvodi Lidlovih brendova koji nose sertifikate nude potrošačima dodatne smernice i služe kao dokaz kvaliteta i održivosti proizvoda. Oznaka BIO Organic jedna je od najpoznatijih i ukazuje na organsko i prirodno poreklo proizvoda, što je naročito važno kako bi se sačuvalo zdravlje, ali i planeta.

Dodatno, oznake na prehrambenim proizvodima koje mogu imati važan uticaj na svakodnevne izbore u ishrani su RSPO (Roundtable on Sustainable Palm Oil), koji promoviše održivije metode uzgoja uljanih palmi, MSC (Marine Stewardship Council), čiji je cilj održiva globalna ribarska industrija, Fairtrade, RFA (Rainforest Alliance), koji identifikuje proizvode koji u celini ili delimično potiču sa Rainforest Alliance sertifikovanih farmi koje poštuju stroge kriterijume za zaštitu životne sredine, društvenu odgovornost i profitabilnost. 

Podrška potrošačima pri izboru prehrambenih proizvoda ogleda se i u korišćenju Nutri Score oznaka, čija je uloga da obezbedi jednostavan i brz uvid u nutritivne vrednosti proizvoda, sa ciljem da potrošačima olakša donošenje zdravijih i osvešćenijih odluka koje se tiču ishrane.

Kada su u pitanju neprehrambeni proizvodi, kompanija Lidl garantuje odsustvo štetnih materija i ekološke metode proizvodnje tekstila iz sopstvene modne linije i to na osnovu detaljnih testiranja i sertifikata Hohenstein instituta. Ta testiranja podrazumevaju otpornost na cepanje, rastezanje, polivanje vodom, ali i reakcije tkanine prilikom trčanja, saginjanja, skakanja i spavanja. Dodatno, kućne aparate, elektroniku, igračke i nameštaj temeljno testira kompanija, ali i nezavisni instituti, kako bi njihov kvalitet zaista zadovoljio sve standarde i potrebe potrošača.

Podsetimo, kompanija je u maju 2021. godine potpisala ZelEPS ugovor sa javnim preduzećem Elektroprivrede Srbije. "Zeleni" ciljevi ZelEPS-a podrazumevaju da se sve Lidl prodavnice, kao i Upravna zgrada i Logistički centar, u potpunosti snabdevaju energijom dobijenom iz obnovljivih izvora.

Većina Lidl objekata takođe poseduje i EDGE sertifikat koji potvrđuje napore u uštedi električne energije, vode i smanjenju emisije štetnih gasova, ali i LEED sertifikat kojim su nagrađena oba logistička centra kompanije, kao i Upravna zgrada Lidla. 

Ulaganje napora u sve segmente odgovornog poslovanja, kompaniji Lidl donelo je i nagradu "Izabrana prodavnica godine", koja je rezultat nezavisnog istraživanja kompanije NielsenIQ i koja ukazuje na to da Lidl prodavnice zadovoljavaju visoke standarde kvaliteta proizvoda, fer poslovanja i odgovornosti prema potrošačima. 

Izvor: InStore
Foto: Lidl/Promo