Ponosno najavljujemo našeg sjajnog govornika - Aleksandar Marković, CEO, Maglian campus. Ne propustite priliku da ga čujete uživo!
Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2024!
Šta ćemo čuti?
Održiva budućnost FMCG sektora: Inicijativa pošumljavanja Maljena za smanjenje CO2 otiska
Da li ste znali da prosečno domaćinstvo u Srbiji emituje između 10 i 20 tona CO2 godišnje. Ukoliko biste želeli da u potpunosti neutralizujete Vaš karbon otisak kroz, na primer, pošumljavanje, bilo bi potrebno da negujete od 500 do 1.000 stabala u punoj zrelosti!
Kao kompanije iz FMCG sektora, svesni ste da imate značajan uticaj na životnu sredinu, prvenstveno zbog masovne proizvodnje, transporta i distribucije proizvoda.
Jedan od načina da smanjite svoj ugljenični otisak jesu održive prakse, efikasno upravljanje resursima i aktivno učešće u ekološkim inicijativama, što veliki broj vas već sprovodi u praksi ili bar podržava.
Pošumljavanje nije jedini način, ali jeste jedan od onih sa najvećim uticajem.
Zato FMCG Summit Beograd ove godine u fokus stavlja jednu posebnu zelenu inicijativu i poziva vas da se u nju uključite.
Maglian Campus Divčibare i Grad Valjevo vas pozivaju da im se priključite u akciji pošumljavanja na Divčibarama!
Akcija je deo šire Maglian ESG Booster inicijative, dizajnirane da pomogne kompanijama u integraciji ESG kriterijuma u svoje poslovanje.
Poziv na akciju pošumljavanja planine Maljen - pomozite da zajedno zasadimo 20.000 stabala
Vremenski okvir: oktobar i novembar
Šta vam je potrebno?
Uz malo dobre volje i raspoloženja, potrebna Vam je i radna odeća i obuća i jedan slobodan dan. Maglian obezbeđuje sve ostalo - sadnice, alat, rukavice, stručne ljude koji će pružiti svu moguću podršku da mladice koje zasadite prežive zimu i krenu da rastu na proleće.
Grad Valjevo je obezbedio 10.000 sadnica i kompletnu logistiku za sadnju. Maglian je obezbedio još 10.000 sadnica.
Ukoliko Vaša kompanija može da podrži Vašu potrebu da napravite pozitivan uticaj - mi smo spremni da vam u tome pomognemo!
Više detalja o inicijativi na FMCG Summitu!
AGENDA 2024
8 - 16h | 2 pauze za druženje | ručak
PROMOCIJE | CENA NA POLICI
Održiva budućnost FMCG sektora: Inicijativa pošumljavanja Maljena za smanjenje CO2 otiska
Aleksandar Marković, CEO, Maglian campus
Da li promocije i privatne robne marke oblikuju trendove potrošnje?
Ljubica Šijaković, Analytic Insights Executive, NielsenIQ
Kuda dalje? Značaj promocije proizvoda i trgovačkih robnih marki
Predrag Ćirović, Managing Director, Consumer Panel Services GfK Srbija & Hrvatska
Imamo li pravi proizvod po pravoj ceni na pravom mestu?
Kristijan Matijašević, managing director, Abnormal agency, Hrvatska
LJUDI & LIDERSTVO | IZVOZ
FMCG PORTRET sa Anom Filipović
gost: Boris Mačak, izvršni potpredsednik Nelt Grupe za afrička tržišta
Liderstvo kroz iskustvo: Globalna vizija, lokalni koreni
Vladan Matić, CEO, Kamenitza Brewery, Molson Coors, Bugarska
Stižu nove generacije - pobednici takmičenja studenata Ekonomskog fakulteta
Tema: Promocija kao instrument marketinga
Zašto je maloprodaja postala najzanimljivija industrija i zašto će biti još zanimljivija?
Marijana Agić-Molnar, regional CEO, Direct Media United Solutions
Strategije uspeha: Dobre prakse i izazovi u saradnji sa trgovačkim markama
Darko Stojčić, rukovodilac sektora Prehrana u direkciji Nabavka, Lidl Srbija
TRGOVINA: POGLED U BUDUĆNOST
KEYNOTE
Evropski trendovi & lokalno tržište - šta možemo da naučimo i primenimo?
Hans Eysink Smeets, međunarodni konsultant za maloprodaju
Ako vam je potrebna nova strategija, drugačija orijentacija, jasna vizija i pozitivna energija u vašoj organizaciji, slušajte Hansa Eysink Smeetsa.
Wouter Kolk, CEO Ahold Delhaize Europe & Indonesia
Panel
Sadašnjost i budućnost trgovine: Izazovi i prilike u FMCG industriji
Okrugli sto će okupiti vodeće stručnjake iz FMCG industrije—trgovca, proizvođača i distributera—od kojih ćemo čuti kako se suočavaju sa aktuelnim izazovima i kako vide buduće prilike u trgovini.
Diskusija će obuhvatiti ključne teme kao što su cenovna politika, formati trgovina, razvoj trgovine u Srbiji, uticaj inflacije na cene, problemi s radnom snagom, domaća konkurencija, strategije za snižavanje i promociju cena, kao i izazovi i mogućnosti u logistici i distribuciji. Ova panel diskusija pružiće uvid u trenutnu situaciju u industriji, kao i smernice za održivi rast i razvoj u budućnosti.
Pridružite nam se na ovoj dinamičnoj debati koja obećava dublje razumevanje kompleksnosti domaće proizvodnje i trgovine u FMCG sektoru.
Goran Kovačević, osnivač & suvlasnik, Gomex
Dragan Stajković, generalni direktor, Bambi
Lazar Petrović, generalni direktor, Delta DMD
Moderator: Milan Ćulibrk, urednik Ekonomije, Radar
Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2024!
Osim što ćete imati priliku da čujete predavanja o najnovijim trendovima i analizama tržišta, networking je ključna komponenta naše konferencije!
Vidimo se uskoro!