Kako objašnjavaju iz kompanije, generacija Z možda ima manje radnog iskustva od prethodnih generacija na tržištu rada, ali ne nužno i manje veština, budući da ima naviku da samostalno uči i usavršava se. Zato njeni pripadnici očekuju da im takve mogućnosti pruži i poslodavac – rado će ostati u kompaniji gde se njihov napredak prati i podržava i koja im omogućava kontinuirani profesionalni razvoj. Ovo podrazumeva treninge, radionice, kvalitetan procesa uvođenja u posao i mentorstvo, čest i smislen feedback, kao i mogućnost za napredovanje.
Zbog toga će ovaj projekat biti usmeren upravo na pripadnike ove generacije, za koju se procenjuje da će uskoro činiti 30% zaposlenih na tržištu.
Podsetimo, Nestlé je ove godine pokrenuo program Summer's Cool petu godinu zaredom, prepoznajući potrebe mladih i svesna toga da su saradnja, međusobno razumevanje i poštovanje ključ uspeha kako za zaposlene, tako i za kompaniju, poručuju iz kompanije.
Plaćena praksa Summer's Cool deo je Nestlé Needs YOUth globalne inicijative koju je Nestlé pokrenuo 2013. godine, a koja ima za cilj da podrži mlade ljude u njihovom prelasku iz akademskog života u stvaranje uspešne karijere.
Na taj način, Nestlé nudi programe prakse i radna mesta za studente ili diplomce, pružajući im priliku da razviju svoje veštine i steknu iskustvo u stvarnom radnom okruženju. Od kada se Srbija pridružila inicijativi Summer's Cool 2020. godine, skoro 60 mladih pojedinaca aktivno je učestvovalo u programu, podstičući svoj lični i profesionalni razvoj.
Više informacija o kampanji "Iskaži se" biće objavljeno u narednom periodu na Facebook stranici kompanije Nestlé.
Izvor: InStore
Foto: Nestlé