Summi1
Summit2

11. FMCG Summit Beograd: Reciklaža kao budućnost maloprodaje

NAJAVE

Srbija

20.09.2024

Jedanaestu godinu zaredom, u organizaciji InStore Media, biće održan FMCG Summit Beograd - centralni trgovački događaj. Iskoristite ovu sjajnu priliku i dođite 4. oktobra u Sava Centar.

Ponosno najavljujemo našu sjajnu govornicu - Bojana Milašinović, Managing Director, TOMRA Collection Serbia, Montenegro, and North Macedonia. Ne propustite priliku da je čujete uživo! 

Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2024!


Šta ćemo čuti?

Bojana će nam prezentovati načine na koje reciklaža i prikupljanje ambalaže predstavljaju novi razlog za dolazak potrošača u maloprodajni objekat. Pomoći će nam da razbijemo neke česte mitove i zablude i pogledamo uspešne primere sa vodećih evropskih tržišta.

Kroz svoju prezentaciju, Bojana će podeliti neke od trendova i rezultata studija kada su u pitanju navike potrošača nakon što se reciklaža uvede u maloprodajne lance, njihovi afiniteti i promene ponašanja pri kupovini. Takođe, ova prezentacija će pomoći da vidimo kako možemo da podržimo reciklažne aktivnosti i pre uvođenja depozitnog sistema, i kako da za taj momenat budemo spremniji.

Prezentacija će posebno biti inspirativna za viši menadžment u maloprodajnim kompanijama, pokazujući kako reciklaža može postati kompetitivna prednost i omogućiti im da razvijaju svoje poslovanje prateći ciljeve održivosti.


O govornici

Bojana Milašinović je generalna direktora za Srbiju, Crnu Goru i Severnu Makedoniju u kompaniji TOMRA Collection. Nakon više od šest godina života u Norveškoj i rada u različitim kulturama i tržištima, vratila se u Srbiju kako bi uspostavila poslovanje TOMRA Collection i razvila poslovanje u oblasti reciklaže i rešenja za cirkularnu ekonomiju u regionu. Bojana ima preko 17 godina iskustva u tehnološkoj industriji i dokazanu uspešnu istoriju razvoja, usvajanja i skaliranja proizvoda i usluga koje rešavaju važne probleme i stvaraju pozitivan društveni i ekološki uticaj.


AGENDA 2024
8 - 16h  | 2 pauze za druženje  | ručak

ZELENA AGENDA |  PROMOCIJE  | CENA NA POLICI

Održiva budućnost FMCG sektora: Inicijativa pošumljavanja Maljena za smanjenje CO2 otiska
Aleksandar Marković, CEO, Maglian campus

Da li promocije i privatne robne marke oblikuju trendove potrošnje?
Ljubica Šijaković, Analytic Insights Executive, NielsenIQ

Reciklaža kao budućnost maloprodaje
Bojana Milašinović, Managing Director TOMRA Collection Serbia, Montenegro, and North Macedonia
Christian Beck, VP Head, Tomra Collection Solutions Southern Eastern Europe

Kuda dalje? Značaj promocije proizvoda i trgovačkih robnih marki
Predrag Ćirović, Managing Director, Consumer Panel Services GfK Srbija & Hrvatska

Šta smo naučili za 10 godina implementacije WMS/TMS sistema?
Sead Delalić, rukovodilac AI/ML sektora, Info Studio

Poruka Executive MBA partnera samita -
Roma Business School

Imamo li pravi proizvod po pravoj ceni na pravom mestu?
Kristijan Matijašević, managing director, Abnormal agency, Hrvatska


DIGITALIZACIJA MALOPRODAJE | LJUDI & LIDERSTVO | PL & IZVOZ

Retail Insights: Trends, Challenges & Data-Driven Solutions
Corina-Andreea Bulimar, Senior Managing Consultant, Advisors Business Development, Mastercard

Zašto je maloprodaja postala najzanimljivija industrija i zašto će biti još zanimljivija?
Marijana Agić-Molnar, regional CEO, Direct Media United Solutions

FMCG PORTRET sa Anom Filipović
gost: Boris Mačak, izvršni potpredsednik Nelt Grupe za afrička tržišta

Liderstvo kroz iskustvo: Globalna vizija, lokalni koreni
Vladan Matić, CEO, Kamenitza Brewery, Molson Coors, Bugarska

Stižu nove generacije - pobednici takmičenja studenata Ekonomskog fakulteta
Tema: Promocija kao instrument marketinga

Strategije uspeha: Dobre prakse i izazovi u saradnji sa trgovačkim markama
Darko Stojčić, rukovodilac sektora Prehrana u direkciji Nabavka, Lidl Srbija


BUDUĆNOST TRGOVINE | CEO POGLEDI NA FMCG INDUSTRIJU

KEYNOTE
Evropski trendovi & lokalno tržište - šta možemo da naučimo i primenimo?
Hans Eysink Smeets, međunarodni konsultant za maloprodaju 
„Ako vam je potrebna nova strategija, drugačija orijentacija, jasna vizija i pozitivna energija u vašoj organizaciji, slušajte Hansa Eysink Smeetsa."
Wouter Kolk, CEO Ahold Delhaize Europe & Indonesia

Tržište rada 2.0: Šta to znači za FMCG prodajne timove
Jelena Bajčetić, direktor prodaje, Infostud

Panel
Sadašnjost i budućnost trgovine: Izazovi i prilike u FMCG industriji

Okrugli sto će okupiti vodeće stručnjake iz FMCG industrije—trgovca, proizvođača i distributera—od kojih ćemo čuti kako se suočavaju sa aktuelnim izazovima i kako vide buduće prilike u trgovini.

Diskusija će obuhvatiti ključne teme kao što su cenovna politika, formati trgovina, razvoj trgovine u Srbiji, uticaj inflacije na cene, problemi s radnom snagom, domaća konkurencija, strategije za snižavanje i promociju cena, kao i izazovi i mogućnosti u logistici i distribuciji. Ova panel diskusija pružiće uvid u trenutnu situaciju u industriji, kao i smernice za održivi rast i razvoj u budućnosti.

Pridružite nam se na ovoj dinamičnoj debati koja obećava dublje razumevanje kompleksnosti domaće proizvodnje i trgovine u FMCG sektoru.

Goran Kovačević, osnivač & suvlasnik, Gomex
Dragan Stajković, generalni direktor, Bambi
Lazar Petrović, generalni direktor, Delta DMD

Moderator: Milan Ćulibrk, urednik Ekonomije, Radar


Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2024!

 
Osim što ćete imati priliku da čujete predavanja o najnovijim trendovima i analizama tržišta, networking je ključna komponenta naše konferencije!

Vidimo se uskoro!