Summi1
Summit2

SAD: Kroger sa padom prodaje u trećem kvartalu

POSLOVANJE

Svet

09.12.2024

Trgovac je prijavio pad prodaje u trećem kvartalu u odnosu na isti period godinu dana ranije, sa 34 na 33,6 milijarde dolara.

Pad prodaje kompanija je pripisala prodaji svog poslovanja sa apotekama početkom oktobra ove godine za 464 miliona dolara, koja je smanjila prodaju kompanije za oko 340 miliona dolara u ovom periodu.

Bruto marža u ovom periodu iznosila je 22,9%, što je povećanje od 51 baznog poena u poređenju sa istim periodom prošle godine, dok je operativni profit dostigao 828 miliona dolara.

Zarada po akciji iznosila je 0,84 dolara.

Nastavili smo da povećavamo broj domaćinstava koji kupuju u našim prodavnicama ovog kvartala pružajući izuzetnu vrednost kupcima, sa niskim cenama, personalizovanim ponudama i odličnim proizvodima iz linije Our Brands, sve kroz besprekorno iskustvo kupovine. Zahvaljujemo našim zaposlenima na njihovim stalnim naporima da unaprede korisničko iskustvo. Iako očekujemo da će makroekonomsko okruženje ostati neizvesno u narednom periodu, snaga našeg modela pruža nam poverenje u našu sposobnost da pružimo vrednost kupcima i investiramo u naše zaposlene, dok generišemo atraktivne i održive rezultate za naše akcionare, rekao je Rodney McMullen, predsednik i izvršni direktor Krogera.

Podsetimo, kompanije su u oktobru 2022. godine objavile vest o spajanju, koja je podrazumevala prodaju odabranih prodavnica, banera, distributivnih centara, kancelarija i brendova privatnih robnih marki kompaniji C&S Wholesale Grocers kako bi dobili regulatorno odobrenje, koje još uvek čekaju.

Lanci su, u aprilu ove godine, izmenili ugovor o prodaji imovine sa C&S Wholesale Grocers, kako bi uključili dodatnih 166 prodavnica. Kompanija će tako trgovcima platiti oko 2,9 milijardi dolara u odnosu na prethodno dogovorenih 1,9 milijardi dolara.

Dok čekamo odobrenje, ostajemo sigurni u našu snagu. Prehrambena industrija je uvek bila konkurentna i biće takva i nakon ovog spajanja. Posvećeni smo zatvaranju ovog procesa, jer će spajanje Krogera i Albertsons-a pružiti značajne i merljive koristi za kupce, zaposlene i zajednice širom zemlje – niže cene, sigurna radna mesta i veći pristup svežoj, pristupačnoj hrani, dodao je McMullen.

Izvor: InStore
Foto: Kroger