Summi1
Summit2

SAD: Constellation Brands snizio smernice nakon slabijeg trećeg kvartala

POSLOVANJE

Svet

13.01.2025

Kompanija je u trećem kvartalu svoje finansijske 2025. godine ostvarila neto prodaju od 2,46 milijardi dolara, ispod očekivanja analitičara od 2,53 milijarde dolara.

Neto prodaja u poslovanju sa pivom iznosila je 2,03 milijarde dolara, što je rast od 3% u odnosu na isti period godinu dana ranije. Kada su u pitanju vino i žestoka pića, kompanija je prijavila pad neto prodaje od 14%, na 431,4 miliona dolara.

Kompanija je u ovom periodu ostvarila prijavljenu zaradu po akciji od 3,39 dolara i uporedivu zaradu po akciji od 3,25 dolara.

Proizvođač brendova Corona i Modelo je januaru takođe završio prodaju svog brenda votke Svedka kompaniji Sazerac. Kako je objašnjeno iz kompanije, ova odluka je deo strateških napora Constellation Brands-a da još više uskladi svoj portoflio vina i alkoholnih pića sa promenjivim potrošačkim preferencijama i rastućim tržišnim sektorima, fokusirajući se na premijum brendove.

Dok se još uvek suočavamo sa prigušenim ponašanjem u pogledu potrošnje i traženja vrednosti koje se pojavilo u drugom kvartalu, naše poslovanje s pivom je dovelo do povećanja stope rasta potrošnje u trećem kvartalu. S obzirom na neizvesnost kada će se potrošači vratiti na stare potrošačke navike, ostajemo oprezni i smanjujemo smernice za rast, rekao je Bill Newlands, predsednik i izvršni direktor kompanije Constellation Brands.

Kompanija u finansijskoj 2025. očekuje rast neto prodaje u rasponu od 2% do 5% (u poređenju sa prethodnim očekivanjima za rast od 4% do 6%), prijavljenu zaradu po akciji u rasponu od 3,90 do 4,30 dolara, kao i operativni novčani tok od 2,9 do 3,1 milijardu dolara.

Izvor: InStore
Foto: Donatello Trisolino/Pexels