Neto prodaja u poslovanju sa pivom iznosila je 2,03 milijarde dolara, što je rast od 3% u odnosu na isti period godinu dana ranije. Kada su u pitanju vino i žestoka pića, kompanija je prijavila pad neto prodaje od 14%, na 431,4 miliona dolara.
Kompanija je u ovom periodu ostvarila prijavljenu zaradu po akciji od 3,39 dolara i uporedivu zaradu po akciji od 3,25 dolara.
Proizvođač brendova Corona i Modelo je januaru takođe završio prodaju svog brenda votke Svedka kompaniji Sazerac. Kako je objašnjeno iz kompanije, ova odluka je deo strateških napora Constellation Brands-a da još više uskladi svoj portoflio vina i alkoholnih pića sa promenjivim potrošačkim preferencijama i rastućim tržišnim sektorima, fokusirajući se na premijum brendove.
Dok se još uvek suočavamo sa prigušenim ponašanjem u pogledu potrošnje i traženja vrednosti koje se pojavilo u drugom kvartalu, naše poslovanje s pivom je dovelo do povećanja stope rasta potrošnje u trećem kvartalu. S obzirom na neizvesnost kada će se potrošači vratiti na stare potrošačke navike, ostajemo oprezni i smanjujemo smernice za rast, rekao je Bill Newlands, predsednik i izvršni direktor kompanije Constellation Brands.
Kompanija u finansijskoj 2025. očekuje rast neto prodaje u rasponu od 2% do 5% (u poređenju sa prethodnim očekivanjima za rast od 4% do 6%), prijavljenu zaradu po akciji u rasponu od 3,90 do 4,30 dolara, kao i operativni novčani tok od 2,9 do 3,1 milijardu dolara.
Izvor: InStore
Foto: Donatello Trisolino/Pexels