Kada je u pitanju domaće tržište, kompanija očekuje prihod od 47 miliona evra od prodaje, dok od izvoza očekuje zaradu od 33 miliona evra.
Kao jedan od ciljeva u 2025, kompanija takođe želi da integriše održivost, uključujući korišćenje obnovljivih izvora energije i povećanje energetske efikasnosti, u sve svoje poslovne procese u Severnoj Makedoniji i na svim tržištima na kojima je prisutna. Iz kompanije ističu da su prethodne investicije u fotonaponsku opremu dovele do značajnih ušteda kada je u pitanju potrošnja električne energije.
Kako dodaju iz kompanije, Vitaminka konstantno radi na razvojnim inicijativama, pre svega u oblasti lansiranja novih proizvoda.
Naša misija je da stalno razvijamo Vitaminkine brendove koji doprinose stvaranju imidža Vitaminke kao proizvođača hrane broj jedan u Makedoniji i regionu. Naša vizija je da kreiramo proizvode visokog kvaliteta, oslanjajući se na najviše etičke norme i standarde. Radimo na obezbeđivanju kontinuiteta i jačanju naše pozicije na postojećim tržištima, kao i na adekvatno planiranom širenju na nova tržišta, saopšteno je iz kompanije.
Podsetimo, u maju 2024. godine kompanija je pustila u rad dve automatske linije za pakovanje flipsa, a vrednost ove investicije iznosi 650.000 evra.
Izvor: InStore
Foto: Vitaminka