Grupa je prijavila rast konsolidovane prodaje krajnjim kupcima u 2024. za 20%, na 27,2 milijarde poljskih zlota (evra), podstaknut LFL rastom od 8,3% i širenjem mreže prodavnica.
Kako je saopšteno iz grupe, Żabka je u 2024. otvorila 1.166 novih prodavnica, čime je proširila svoju mrežu na na ukupno 11.069 prodavnica, od kojih se 60 nalazi u Rumuniji.
Naši preliminarni rezultati za 2024. potvrđuju da uspešno ispunjavamo obaveze koje smo saopštili investitorima tokom našeg procesa IPO. Pozitivno gledamo i na trenutno tržišno okruženje i na kupovnu moć kupaca u maloprodajnom segmentu, što nam omogućava da nastavimo sa sprovođenjem naše strategije. Vidimo značajan potencijal za rast u narednom periodu i gledamo ka 2025. sa priličnom dozom optimizma, rekao je Tomasz Suchański, izvršni direktor Żabka grupe.
U četvrtom kvartalu 2024. godine, grupa je zabeležila prodaju krajnjim kupcima od 6,8 miliona zlota (evra), što je rast od 18% u poređenju sa istim periodom godinu dana ranije. U ovom periodu, grupa je otvorila 169 novih prodavnica i uvela Żabka Café 2.0 kafiće u 8.275 prodavnica. Like-for-like rast grupe u četvrtom kvartalu dostigao je 8,3%.
Grupa očekuje da će konsolidovana prilagođena EBITDA marža za četvrti kvartal 2024. godine biti uporediva sa onom iz četvrtog kvartala 2023. godine, dodaje se u saopštenju.
Izvor: InStore
Foto: Żabka Group