Razgovarala: Milica Milutinović, milica@instore.rs
Kako biste ocenili uspeh akcije „Spora kasa“ i koliki je bio odziv kupaca? Da li planirate nastavak ili proširenje ove inicijative u budućnosti?
Ideja za ovu akciju proistekla je iz potrebe da se adresira važnost brige o mentalnom zdravlju. Reakcija je bila veoma pozitivna. Mnogi su iskoristili priliku da se zadrže na "sporim kasama" i razgovaraju sa psiholozima, što je dodatno učvrstilo poverenje koje negujemo s našom zajednicom. Povratne informacije su bile ohrabrujuće i pokazale su da smo napravili pravi korak ka pružanju dodatne vrednosti našim kupcima. S obzirom na uspeh ove inicijative, razmatramo mogućnost njenog proširenja i uvođenja "sporih kasa" i u drugim našim marketima u budućnosti. Verujemo da ovakve akcije doprinose jačanju zajednice i stvaranju osećaja zajedništva, što je u skladu s našom misijom da budemo više od mesta za kupovinu – da budemo komšije koje brinu jedni o drugima.
Koje vaše društveno odgovorne projekte izdvajate kao najznačajnije u poslednje vreme?
Pored ove aktivnosti, naš najveći projekat je „Topli dinar“. „ Topli dinar“ je inicijativa koja je prošle godine obeležila 10 godina svog postojanja. Tokom meseca septembra odvajamo od svakog računa sredstva za kupovinu ogreva socijalno ugroženim porodicama sa teritorije Vojvodine i Beograda. U saradnji sa centrima za socijalni rad brinemo da sredstva odu u prave ruke i ove godine ponosno možemo da kažemo da smo „ugrejali“ više od 1.000 domova za vreme postojanja ove aktivnosti, a sve to zahvaljujući našim kupcima i partnerima koji zajedno sa nama doprinose realizaciji istog.
Trudimo se da budemo deo lokalne zajednice u svim mestima u kojima poslujemo i da podržimo kulturne i obrazovne programe. |
Na koji način uključujete lokalnu zajednicu u vaše društveno odgovorne akcije?
Uz ove pomenute aktivnosti sarađujemo sa lokalnim proizvođačima čime se trudimo da našim kupcima obezbedimo domaće i lokalne proizvode, dok u isto vreme podržavamo razvoj malih preduzeća i poljoprivrednih gazdinstava. Takođe, trudimo se da budemo deo lokalne zajednice u svim mestima u kojima poslujemo i da podržimo kulturne i obrazovne programe.
Kakve povratne informacije dobijate od kupaca i zaposlenih kada realizujete ovakve akcije?
Reakcije su svakako pozitive. Naši zaposleni rado učestvuju u ovim inicijativama. Svi su se rado odazivaju i ponosno dele svoja iskustva nakon ovih projekata.