Summi1
Summit2

Milica Milošević, DTL PerSu marketi: Naša misija je da budemo komšije koje brinu jedni o drugima

RAZGOVOR S POVODOM

Intervju

19.02.2025

DTL PerSu marketi krajem januara sproveli su projekat "Spora kasa" u tri svoja marketa u Zrenjaninu. Cilj ove inicijative bio je briga o mentalnom zdravlju. Kako je istakla Milica Milošević, direktor marketinga DTL PerSu marketa, period posle praznika zna da bude posebno izazovan, naročito kada se deca vrate u gradove, a roditelji ostanu ponovo sami. Na sporim kasama su tako osim kasira, bili prisutni psiholozi, spremni da razgovaraju s kupcima o svakodnevnim izazovima, osećanjima ili jednostavno da pruže utehu i saosećanje u postprazničnom periodu.

Razgovarala: Milica Milutinović, milica@instore.rs

Kako biste ocenili uspeh akcije „Spora kasa“ i koliki je bio odziv kupaca? Da li planirate nastavak ili proširenje ove inicijative u budućnosti? 
Ideja za ovu akciju proistekla je iz potrebe da se adresira važnost brige o mentalnom zdravlju. Reakcija je bila veoma pozitivna. Mnogi su iskoristili priliku da se zadrže na "sporim kasama" i razgovaraju sa psiholozima, što je dodatno učvrstilo poverenje koje negujemo s našom zajednicom. Povratne informacije su bile ohrabrujuće i pokazale su da smo napravili pravi korak ka pružanju dodatne vrednosti našim kupcima. S obzirom na uspeh ove inicijative, razmatramo mogućnost njenog proširenja i uvođenja "sporih kasa" i u drugim našim marketima u budućnosti. Verujemo da ovakve akcije doprinose jačanju zajednice i stvaranju osećaja zajedništva, što je u skladu s našom misijom da budemo više od mesta za kupovinu – da budemo komšije koje brinu jedni o drugima.

Koje vaše društveno odgovorne projekte izdvajate kao najznačajnije u poslednje vreme?
Pored ove aktivnosti, naš najveći projekat je „Topli dinar“. „ Topli dinar“ je inicijativa koja je prošle godine obeležila 10 godina svog postojanja. Tokom meseca septembra odvajamo od svakog računa sredstva za kupovinu ogreva socijalno ugroženim porodicama sa teritorije Vojvodine i Beograda. U saradnji sa centrima za socijalni rad brinemo da sredstva odu u prave ruke i ove godine ponosno možemo da kažemo da smo „ugrejali“ više od 1.000 domova za vreme postojanja ove aktivnosti, a sve to zahvaljujući našim kupcima i partnerima koji zajedno sa nama doprinose realizaciji istog.  

Trudimo se da budemo deo lokalne zajednice u svim mestima u kojima poslujemo i da podržimo kulturne i obrazovne programe. 

Na koji način uključujete lokalnu zajednicu u vaše društveno odgovorne akcije? 
Uz ove pomenute aktivnosti sarađujemo sa lokalnim proizvođačima čime se trudimo da našim kupcima obezbedimo domaće i lokalne proizvode, dok u isto vreme podržavamo razvoj malih preduzeća i poljoprivrednih gazdinstava. Takođe, trudimo se da budemo deo lokalne zajednice u svim mestima u kojima poslujemo i da podržimo kulturne i obrazovne programe. 

Kakve povratne informacije dobijate od kupaca i zaposlenih kada realizujete ovakve akcije?
Reakcije su svakako pozitive. Naši zaposleni rado učestvuju u ovim inicijativama. Svi su se rado odazivaju i ponosno dele svoja iskustva nakon ovih projekata.