Noviteti u asortimanu uključuju veganski majonez sa tartufima, veganski majonez sa chipotle ljutim paprikama, kao i majonez sa parmezanom.
Asortiman trenutno uljučuje kečap od paradajza, sos za roštilj, ljuti sos od belog luka, mango kari sos, pikantni sos za hamburgere i začinjeni majonez za roštilj.
Marka je lansirana 2019. godine, nakon što je trgovac saopštio planove za raskid saradnje sa kompanijom Kraft Heinz zbog visokih cena i pokretanje sopstvene proizvodnje kečapa. Ubrzo potom, kompanija je lansirala Papa Joe's kečap, čija ambalaža podseća na ambalažu Heinz kečapa.
Dodatno, lansiranje ove marke, mnogi mediji okarakterisali su kao odgovor lancu Aldi, koji poseduje brend Trader Joe's pod kojim proizvodi sopstveni kečap, navodeći da i samo ime Edekinog novog brenda asocira na Aldijev brend.
Izvor: InStore
Foto: Edeka