Kompanija je u okviru akcije tokom decembra, pod sloganom "Srećni praznici za svako dete", podsticala kupce da zaokruže iznos svojih računa i razliku doniraju.
Ova inicijativa dokazuje da smo društvo koje želi da donira, koje prepoznaje prave vrednosti. Zahvalni smo svim potrošačima koji su postali deo ove akcije, rekla je Milana Petkovski, direktorka marketinga kompanije Vero prilikom uručivanja donacije.
Samo zajedno, ujedinjeni, možemo da napravimo razliku i stvorimo svetliju budućnost za decu bez roditeljskog staranja ili one koji su u riziku da ga izgube. Beskrajno smo zahvalni građanima koji su donirali, našem strateškom partneru Veru, ali i našim ambasadorima – kasirkama i kasirima – koji su pomogli da naša poruka dopre do što većeg broja ljudi, poručili su iz SOS Dečijeg sela.
Donacija će biti iskorišćena za realizaciju aktivnosti podrške porodicama koje se suočavaju s izazovima u roditeljstvu, uključujući licencirane obuke, treninge i savetovanja u okviru programa prevencije razdvajanja dece od porodica.
Ovo je četvrta godina kako kompanija organizuje ovu kampanju, u okviru koje je dosad sakupljeno više od dve milijarde denara za SOS Dečije selo.
Izvor: Press24
Foto: SOS Detsko selo/Vero