Summi1
Summit2

Španija: Alcampo lansirao više od 500 novih proizvoda privatne robne marke

AKTUELNO

PL

13.03.2025

Lanac, koji je deo francuskog lanca Auchan, lansirao je 536 novih proizvoda privatne robne marke u 2024. godini.

Od ukupno 536 novih proizvoda, 280 je iz segmenta hrane, 156 su dodaci za kućne ljubimce, skoro 70 proizvoda dolazi iz njihove kozmetičke linije Cosmia, dok je 30 proizvoda iz kategorije sredstava za čišćenje.

Među 280 novih prehrambenih proizvoda, 170 nosi prepoznatljiv logo crvene ptice, 50 pripada liniji proizvoda sa najnižom cenom, dok je skoro 20 proizvoda deo Auchan Collection, premijum gastronomske linije kompanije koja sada broji 178 artikala.

U okviru Auchan Collection predstavljeni su i proizvodi sa sertifikatima održivog ribarstva i akvakulture MSC (Marine Stewardship Council) i ASC (Aquaculture Stewardship Council), kao što su bakalar, brancin i losos.

Dodatno, kompanija je lansirala 14 novih vrsta italijanske paste, 10 novih hrana za kućne ljubimce u okviru linije Premium Auchan Expert, sedam novih proizvoda bogatih proteinima u okviru linije Protein+, kao i šest novih organskih proizvoda marke Bio i tri nova veganska proizvoda.

Alcampo trenutno nudi ukupno 4.258 proizvoda privatne robne marke, što predstavlja povećanje od 10% u odnosu na prethodnu godinu.

Naš brend je jasan primer inovacije i prilagođavanja tržišnim trendovima. Svakodnevno radimo na tome da zadovoljimo sve potrebe i dijetetske opcije naših kupaca, rekao je Raúl García, direktor privatne robne marke u kompaniji Alcampo.

Izvor: InStore
Foto: Alcampo