Glavni uslov za prijavu je da se radi o kampanji, odnosno aktivnosti realizovanoj u periodu od 1. januara do 31. decembra 2024. godine.
Takmičenje obuhvata 32 kategorije, a detaljan spisak i uslovi za prijavu mogu se pronaći na zvaničnom sajtu Effie takmičenja. Na sajtu su takođe dostupni primeri uspešnih prijava i informacije o treninzima namenjenim takmičarima, što predstavlja dodatnu podršku svima koji žele da se prijave.
Produženje roka pruža priliku većem broju učesnika da se priključe osmoj sezoni Effie takmičenja u Srbiji, čime se dodatno osnažuju standardi komunikacionih strategija u marketinškoj industriji.
Podršku novoj Effie sezoni pružaju brojni partneri i sponzori, među kojima su: Atlantic Grand, A1 Srbija, Banca Intesa, Carlsberg Srbija, L’Oreal, McDonald’s, Mastercard, SBB, The Coca-Cola Company, UniCredit banka, Cheil Centrade Adriatic, Heineken, Henkel, Vivaldi forumi, Direct Media, EssenceMediacom, Fullhouse Ogilvy, Ipsos, Luna TBWA, Mindshare, Havas, McCann, OMD, Ovation, Publicis Group, Universal Media, Wavemaker, Alma Quattro, InStore i Advertiser Serbia.
Izvor: InStore
Foto: IAA Srbija