Summi1
Summit2

Knjaz Miloš slavi potrošače poimence novom limitiranom serijom etiketa

AKTUELNO

Marketing

27.05.2025

Knjaz Miloš u novoj kampanji "Knjaz vas s ponosom slavi poimence", predstavlja novu limitiranu seriju etiketa.

Naime, potrošači sada imaju priliku da na policama trgovina pronađu Knjaz u potpuno novom ruhu, sa čak 240 najčešćih muških i ženskih imena, koje će na policama širom zemlje biti dostupne u periodu od aprila do septembra. 

Novom limitiranom serijom, Knjaz Miloš potrošačima ustupa svoju prepoznatljivu titulu "Kneza" i "Kneginje", omogućavajući im da pronađu personalizovanu bocu sa svojim ili imenom dragih ljudi na etiketi.

Ova kolekcija podseća koliko su imena važan deo ličnog, kulturnog i kolektivnog nasleđa, ističu iz Knjaz Miloša. Prema zvaničnim podacima, najzastupljenija imena u Srbiji su Jelena i Dragan, a u Beogradu, pored gorenavedenih prednjače imena Milica, Marija, Aleksandar i Nikola. Među najmlađim sugrađanima regionа glavnog grada preovlađuju imena Sofija, Dunja, Lena, odnosno Luka, Stefan i Lazar, koja se u poslednjoj deceniji izdvajaju kao najčešća.

Limitirana serija etiketa Knjaz Miloša sa imenima podseća nas da ime nije samo reč – ono nosi priču i uspomene, simbol svega onoga što jesmo i što ostavlja neizbrisiv trag u našim životima. Daruje se samo jednom i izdvaja nas od drugih, a u isto vreme povezuje sa najdražim ljudima kroz svoje posebno, emotivno značenje, poručuju iz kompanije.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Knjaz Miloš