Summi1
Summit2

SAD: Lionel Messi šutira za pobedu u novoj kampanji za Michelob Ultra

AKTUELNO

Marketing

05.06.2025

Michelob Ultra, brend kompanije Anheuser-Busch InBev, lansirao je novu kampanju u susret predstojećem FIFA svetskom klupskom prvenstvu u fudbalu 2025, koje se održava od 15. juna do 13. jula u SAD.

U okviru kampanje, brend je predstavio spot u kom se pojavljuje i globalni ambasador Michelob Ultra brenda Lionel Messi. Kampanja će takođe uključivati ograničeno izdanje ambalaže, događaje sa fudbalskim zvezdama, kao i "pop-up" bašte u okviru terena.

Podsetimo, AB InBev je prošle godine produžio partnerstvo dugo skoro 40 godina sa FIFA-om, u okviru kog će biti zvanični sponzor piva predstojećeg FIFA svetskog klupskog prvenstva u fudbalu 2025.

Prventsvo će okupiti 32 najbolja svetska fudbalska kluba u 11 gradova domaćina. Kao deo sponzorstva, AB InBev će stvoriti "jedinstvena iskustva" za potrošače, kao i dodeliti nagradu za Igrača utakmice ("Superior Player of the Match Award").

Kompanija će takođe biti sponzor FIFA Svetskog prvenstva u fudbalu 2026, čiji će domaćini biti 16 gradova u Kanadi, Meksiku i Sjedinjenim Državama.

Ovog leta, Michelob Ultra će nastaviti našu tradiciju spajanja piva i sporta kako bismo stvorili nezaboravne trenutke proslave za navijače širom zemlje. Nalazimo se u zlatnom dobu fudbala u Sjedinjenim Državama, a Michelob Ultra ima jedinstvenu privilegiju da bude u rukama najstrastvenijih navijača ovog sporta tokom ovogodišnjeg Svetskog klupskog prvenstva u fudbalu i kada Sjedinjene Države budu domaćini Svetskog prvenstva u fudbalu 2026. godine. Imamo velike planove da iskoristimo ovaj neverovatan trenutak u sportu tako što ćemo podići iskustvo navijača na viši nivo kroz ovo snažno partnerstvo, rekao je Ricardo Marques, viši potpredsednik marketinga brenda Michelob Ultra

Priredila: InStore redakcija
Foto: Anheuser-Busch InBev