Summi1
Summit2

Hrvatska: Lidl edukovao više od 17.000 osnovaca o zaštiti životne sredine

AKTUELNO

Region

13.06.2025

U okviru projekta Ambasadori Čistog podzemlja, trgovački lanac Lidl Hrvatska i Inicijativa Čisto podzemlje školsku godinu zaključuju sa 149 predavanja o očuvanju pitke vode i zaštiti krša u osnovnim školama širom Hrvatske.

Ovogodišnja predavanja slušalo je čak 6.200 učenika, a od početka projekta pre dve godine, predavanja je poslušalo 17.500 osnovaca u gotovo 400 škola.

Za škole je održan i nagradni konkurs, a za pobednika su odabrani učenici O.Š. Srdoči, koji su napravili video koji je njihovoj školi doneo nagradu od 2.000 evra. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Čisto Podzemlje (@cistopodzemlje)

Projekat "Ambasadori Čistog podzemlja" nastavak je postojećeg volonterskog projekta "Čisto podzemlje" koji Zagrebački speleološki savez sprovodi još od 2015. godine.

Cilj projekta jeste edukovati učenike osnovnih škola o važnosti zaštite i očuvanja krškog podzemlja. Osim poruka o važnosti očuvanja pitke vode i zaštite krša, kompanija želi da podstakne decu da budu ambasadori i čuvari prirode koji će u krugu svojih prijatelja i uže i šire porodici uticati na sprečavanje daljeg zagađenja jama i pećina širom Hrvatske.

Lidl i Čisto podzemlje su nastavak saradnje obeležili uručenjem čeka u iznosu od 13.300 evra za školsku godinu 2025/26. godinu.

U Lidlu smo veoma ponosni što već godinama sarađujemo sa inicijativom Čisto podzemlje na projektima koji doprinose zaštiti prirode i podizanju ekološke svesti. Projekat "Ambasadori Čistog podzemlja" je posebna dimenzija naše saradnje jer ulaže u obrazovanje dece – budućih čuvara životne sredine. Ukupan broj dece koje smo edukovali od početka projekta dosegao je 17.500, što potvrđuje koliko su ovakvi sadržaji potrebni u školama. Čestitamo svim školama na učestvovanju, a posebno učenicima O.Š. Srdoči na osvojenoj nagradi! Sa velikim veseljem nastavljamo ovu saradnju, koja je zaista primer održivog projekta koji ostavlja dugoročne pozitivne tragove u društvu i životnoj sredini, poručila je Marina Dijaković, rukovodilac Sektora Corporate Affairs-a Lidla Hrvatska.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Lidl Hrvatska