Operativna dobit (EBIT) iznosila je 259,2 miliona franaka, uz EBIT maržu od 11,0%, dok je neto prihod dostigao 188,9 miliona franaka.
Slobodan novčani tok iznosio je -79,7 miliona franaka (u odnosu na 70,4 miliona franaka godinu dana ranije) uz maržu od -3,4%, kao posledica više vrednosti zaliha usled viših troškova kakaoa.
Evropa je ostvarila organski rast prodaje od 17,7%, pri čemu su sve evropske podružnice Lindt & Sprüngli zabeležile dvocifren rast, s najjačim razvojem u Nordijskim zemljama, Beneluksu, Centralnoj i Istočnoj Evropi, Francuskoj i Austriji.
Severna Amerika je zabeležila organski rast od 3,6%, dok je ostatak sveta porastao organski za 7,8%, sa dvocifrenim rastom u Japanu, Brazilu, Južnoj Africi i Kini.
Globalna maloprodaja zabeležila je rast od 22,1%.
Ponosan sam na ono što su naši timovi postigli u prvoj polovini godine. Pokazali smo otpornost u izazovnom tržišnom okruženju. Inovacije poput naše čokolade Lindt Dubai Style nisu samo novi proizvodi, već odraz načina na koji se povezujemo s potrošačima i učvršćujemo našu poziciju premijum brenda, rekao je Adalbert Lechner, izvršni direktor grupe Lindt & Sprüngli.
Nakon jake prve polovine godine, Lindt & Sprüngli je povećao svoju prognozu organskog rasta prodaje za finansijsku 2025. godinu i sada očekuje organski rast prodaje u rasponu od 9 do 11% (u odnosu na prethodne prognoze za rast od 7 do 9%).
Priredila: InStore redakcija
Foto: InStore