U tim nemilim trenucima, važno je bilo imati odličan savet za kupovinu, jer se broj odlazaka i vreme provedeno u marketima znatno smanjilo.
Izabran Proizvod Godine je još jednom pokazao suštinu svog poslovanja - da usmeri potrošače ka najboljim proizvodima (novim, izmenjenim) u različitim kategorijama, i na taj način olakša kupovinu i uštedi vreme potrošačima. Glavni razlog je to što je nagrađeni proizvod jasno izdvojen od konkurenata u svojoj kategoriji, a upečatljiv crveni pečat je jasno vidljiv i prihvaćen od strane kupaca.
Gledajući na globalnom nivou, pečat Izabran Proizvod Godine je u jeku pandemije (2020.) dostigao rast od 20%, što dosta toga govori o težini ove nagrade, kao i o tome da u ovim teškim vremenima diferencijacija na polici nikad nije bila bitnija.
Edicija za 2022. godinu je u toku, a organizatori pozivaju sve zainteresovane da nominuju nove, izmenjene, poboljšane i inovativne proizvode do 31. januara.
Za više informacija posetite zvaničnu web stranicu.