U okviru septembarskog broja InStore magazina objavljeno je specijalno izdanje Vodič kroz tržište POS materijala

Između ostalog, pročitajte:
Istraživanja pokazuju da se više od 80% kupovina odvija impulsivno na mestu prodaje, a 90% svih informacija prenosi se vizuelnom komunikacijom. Svaki brend, koji za cilj ima povećanje prodaje i vrednosti, mora da vodi računa o odabiru specijalizovanih dizajnera za POS materijale, zatim o efektivnoj implementaciji i da uloži u impresivne displeje i point-of sale promotivne materijale.
Jelena Vukelić, Insight Expert, Spark Analytics: Zašto su važni POS materijali?
Ivica Sokolovski, menadžer za istraživanja, Ipsos: Kako do uspešne aktivacije i povećane prodaje?
Marko Vukojičić, Account Director, MPG: POSm mora da dovede do kupovine
Elektronsko prelistavanje vodiča dostupno je - OVDE -, a PDF izdanje možete da preuzmete ovde.
Više o kompaniji MVM Group, koja ima specijalizovanu diviziju za skladištenje i montažu POSm, na zvaničnoj stranici - www.mvmgroup.rs -