Hisense Gorenje je ime brenda prilagodilo izgovoru i razumevanju kineskih potrošača, kao što je to uobičajeno u Kini za strane brendove.

Sa željom da brend predstavimo kineskim potrošačima na njihovom jeziku, uveli smo njihovu fonetsku interpretaciju imena Gorenje, saopštila je kompanija.
Pozicioniranje marke Gorenje na kineskom tržištu biće podržano brojnim aktivnostima kako bi se Gorenje kućni aparati približili što većem broju kineskih porodica. Jedna od tih aktivnosti bila je manifestacija proslave 70. godišnjice Gorenja, koja je nedavno održana u Pekingu.
Gorenje je u vlasništvu kineskog Hisensa od leta 2018. godine, a kompanija je nedavno objavila da osnivaju globalni istraživački i razvojni centar u Velenju za celu Hisense Group. Krajem juna započeli su i proizvodnju mašina za pranje sudova marke Hisense za američko tržište, što je prvi takav korak za slovenačku proizvodnju.
U aprilu ove godine iz Hisense-a su najavila otpuštanja jednog broja radnika, zbog posledica koronavirusa u celom evropskom delu grupea, a neka od planiranih otpuštanja su realizovana. Međutim, planovi o većim otpuštanjima u velenjskoj ogranku kompanije Gorenje poslednjih dana su izmenjeni zbog većeg broja porudžbina u naredna tri meseca.