Summi1
Summit2

Gorenje na kineskom tržištu pod brendom Gu Luo Ni

SLOVENIJA

Marketing

21.07.2020

Gorenje jača svoje prisustvo na kineskom tržištu, gde je ovogodišnje obeležavanje 70. godišnjice kompanije takođe iskorišćeno kao prilika da se brend i njegove ključne prednosti predstave kineskim potrošačima. Gorenje će naime na kineskom tržištu predstaviti proizvode premium segmenta, dizajnirane pod imenom Gu Luo Ni.

Hisense Gorenje je ime brenda prilagodilo izgovoru i razumevanju kineskih potrošača, kao što je to uobičajeno u Kini za strane brendove.

Sa željom da brend predstavimo kineskim potrošačima na njihovom jeziku, uveli smo njihovu fonetsku interpretaciju imena Gorenje, saopštila je kompanija.

Pozicioniranje marke Gorenje na kineskom tržištu biće podržano brojnim aktivnostima kako bi se Gorenje kućni aparati približili što većem broju kineskih porodica. Jedna od tih aktivnosti bila je manifestacija proslave 70. godišnjice Gorenja, koja je nedavno održana u Pekingu.

Gorenje je u vlasništvu kineskog Hisensa od leta 2018. godine, a kompanija je nedavno objavila da osnivaju globalni istraživački i razvojni centar u Velenju za celu Hisense Group. Krajem juna započeli su i proizvodnju mašina za pranje sudova marke Hisense za američko tržište, što je prvi takav korak za slovenačku proizvodnju.

U aprilu ove godine iz Hisense-a su najavila otpuštanja jednog broja radnika, zbog posledica koronavirusa u celom evropskom delu grupea, a neka od planiranih otpuštanja su realizovana. Međutim, planovi o većim otpuštanjima u velenjskoj ogranku kompanije Gorenje poslednjih dana su izmenjeni zbog većeg broja porudžbina u naredna tri meseca.