Summi1
Summit2

Marketing i brend menadžment 2.0

RADIONICE

Radionice

04.03.2020

Unapredite svoja znanja u izgradnji brenda i savladajte najnovije koncepte i zakone kreiranja brenda,inovacija i korisničkog iskustva

Unapredite svoja znanja u izgradnji brenda i savladajte najnovije koncepte i zakone kreiranja brenda,inovacija i korisničkog iskustva

CILJEVI RADIONICE

  • Naučite kako da iskoriste najsavremenije tehnike neuromarketing istraživanja u funkciji kreiranja boljeg vizuelnog identiteta, ambalaže, POSM-a i reklama
  • Unapredite svoja znanja u izgradnji brenda i savladajte najnovije koncepte i zakone kreiranja brenda,inovacija i korisničkog iskustva;
  • Usavršite svoja znanja upravljanja brendovima kada ste lider, pratilac ili gradite premijum brend;
  • Upoznajte se sa rezultatima nekih od najboljih kampanja današnjice i tehnikama čijim primenjivanjem su ove kampanje ostvarile WOW rezultate;
  • Kroz poslovne simulacije i studije slučaja savladajte veštinu uspešnog upravljanja brendovima

KOME JE NAMENJENA?

Profesionalcima u velikim korporacijama, te malim i srednjim preduzećima, na sledećim pozicijama:

  • brend menadžer
  • senior brend menadžer
  • marketing menadžer

AGENDA

Modul 1: Neuro marketing istraživanja:

  • Metodologija i tehnike neuromarketing istraživanja;
  • Neuromarketing „Best practice“ iz Sveta, Evrope i Srbije;
  • Studija slučaja: primeri „WOW“ kreativnih rešenja.

Modul 2: Elementi efikasne izgradnje brenda:

  • Zakoni kreiranja brenda;
  • Kako upravljati velikim brendovima?
  • Brend strategije tržišnih pratioca;
  • Kreiranje „WOW“ korisničkog iskustva;
  • Kako kreirati premijum brend

Modul 3: Praktični grupni rad – razvoj premijum brenda:

  • Poslovna simulacija izgradnje premijum brenda;

Modul 4: Advertising i njegova uloga u uspešnoj izgradnji brenda:

  • Kako kreirati brend marketing i „advertising“ u digitalnom društvu;
  • Različite propagandne tehnike u građenju brenda;
  • Fokusirajte advertising na „first adoptere“!

Modul 5: Praktični grupni rad – od pratioca do tržišnog lidera:

  • Poslovna simulacija izgradnje liderske pozicije brenda na tržišta

O PREDAVAČU

Darko Lukić je menadžment, prodajni i marketing konsultant i predavač. Svoje dvadesetdvogodišnje radno iskustvo u privredi,
prenosi kroz programe iz oblasti menadžmenta, upravljanja ključnim kupacima, prodaje, vođenja, motivacije, tradicionalnog i
digitalnog marketinga. Tokom 17 godina korporativne karijere, usavršavao se na menadžment i liderskim pozicijama u vodećim multinacionalnim kompanijama poput ING Group, Nestle, Henkel CEE HQ Austria i Henkel Srbija.

Karijeru konsultanta, mentora i predavača je započeo 2016. godine, kroz saradnju sa Delta Holdingom, UNICEF-om i InStore magazinom, da bi je u narednom periodu nastavio sa brojnim domaćim i internacionalnim kompanijama i organizacijama. Seminare i govore (na vodećim regionalnim FMCG konferencijama) je realizovao na srpskom i engleskom jeziku, u Srbiji, Sevrnoj Makedoniji i u BiH.

Pružao je usluge savetovanja, mentorstva i edukacije sledećim kompanijama: UNICEF, Delta Holding, Philip Morris, Lesaffre,
Pernod Ricard, Imperial Tobacco, Stihl, Western Union, Garmin, Yuhor, Fun&Fit, Danubius, ComTrade, Nectar, MD International,
Vital, Omnico distribucija, G3 Spirits, Gorki List, Gomex, Orbico, Fructal, Perutnina Ptuj, Atlantic Trade, Badel 1862, Alca Trgovina,
AWT, Alkaloid, Vitaminka, Tikveš, Pelisterka, Makprogres, Prilepska pivarnica, Vitalia, Kola, Ramstore, Reptil, itd...

Na listi je konsultanata EBRD (Evropske banke za obnovu i razvoj) za mala i srednja preduzeća, u Srbiji i u Severnoj Makedoniji i
predavač na Mokrogorskoj školi za menadžment.

Maratonac i triatlonac, sa 27 završenih maratona (42,2km), 13 polu Ironman triatlona (113km) i dva Ironman triatlona (226km).

INFORMACIJE I PRIJAVE

Mirjana Ivanković
menadžer projekta
mirjana@instore.rs
(011) 41 41 100