Kupci u Asdinim prodavnicama Pudsey i Stevenage mogu da koriste tehnologiju za procenu starosti prilikom kupovine alkohola, a softver je obezbedila tehnološka kompanija Yoti.
Potrošači koji kupuju alkohol mogu jednostavno da pogledaju u kameru da bi proverili svoju starost pre nego što završe kupovinu. Ako sistem otkrije da izgledaju mlađe od 25 godina, mogu dokazati svoje godine preko Yoti i Post Office EasyID aplikacija.
Oni koji ne žele da koriste digitalni sistem imaju mogućnost da pokažu svoj ID osoblju prodavnice. Ispitivanje se sprovodi u partnerstvu sa kompanijom Checkout Technology, NCR i mrežom za digitalni identitet Yoti, koja omogućava kupcima da prođu starosnu kontrolu za nekoliko sekundi bez potrebe za identifikacijom ili ljudskom intervencijom.
Čekanje na odobrenje starosti na samouslužnim kasama ponekad je frustrirajuće za kupce, ali kupci Asde u Pudsey-u i Stevenage-u će sada moći da dokažu svoje godine za nekoliko sekundi bez čekanja koristeći Yoti Facial Age Estimation ili besplatnu aplikacija Yoti ID, kaže Robin Tombs, CEO kompanije Yoti.
Pilot projekat će trajati do kraja maja, a tehnologija će se koristiti samo za procenu prilikom kupovine alkohola tokom ovog perioda.
izvor: esmmagazine
foto: ASDA