Summi1
Summit2

Nemačka: Beiersdorf ostvario rast prodaje od 10,5% u prvoj polovini 2022.

POSLOVANJE

Svet

04.08.2022

Beiersdorf, proizvođač Nivee, prijavio je povećanje prodaje od 10,5% na 4,5 milijardi evra u prvoj polovini svoje finansijske godine, pri čemu je u segmentu potrošačkog poslovanja prodaja porasla za 11,7%.

U saopštenju, grupa je rekla da je nastavila svoj snažan kurs rasta u prvoj polovini godine, uprkos izazovnom tržišnom okruženju, izveštavajući o EBIT marži od 15,9% za taj period.

Proizvođač je uočio da su pozitivni efekti marže delimično nadoknađeni većim troškovima robe i transporta.

Ovo je bila uspešna godina za nas do sada. U okruženju koje je sve izazovnije, Beiersdorf je preneo snažan zamah rasta od početka godine u drugi kvartal i zabeležio dvocifreni rast prodaje na nivou grupe. Takođe smo bili u mogućnosti da značajno poboljšamo našu profitabilnost, prokomentarisao je Vincent Warnery, izvršni direktor kompanije.

Segment potrošačkog poslovanja prijavio je prodaju od 3,6 milijardi evra, uz napomenu da su svi regioni doprineli njegovom pozitivnom učinku, posebno Amerika, koja je prijavila značajan rast.

Prodaja brenda Nivea porasla je za 11,2% u organskom smislu, sa kategorijama zaštite od sunca, nege usana, lica i tela koje su podigle njen posao za negu kože, a dezodoransi i gelovi za tuširanje su povećali asortiman za ličnu negu.

Na drugom mestu, njegovo poslovanje Derma, koje uključuje Eucerin i Aquaphor, zabeležilo je povećanje prodaje od 26,6%, LaPrairie je poraslo za 1,8%, a poslovanje Healthcare, koje uključuje brend Hansaplast, poraslo je za 14,9%. Njegov operativni segment tesa zabeležio je rast prodaje od 5,4%.

Gledajući unapred na ostatak godine, Beiersdorf je rekao da je zbog makroekonomske volatilnosti i neobično visokog stepena neizvesnosti, njegova sposobnost da napravi pouzdanu prognozu bila ograničena, iako se očekuje rast prodaje na gornjem nivou srednjeg jednocifrenog opsega u segmentu potrošačkog poslovanja.

izvor, foto: Beiersdorf