Summi1
Summit2

Hrvatska: dm zabeležio rast online prodaje veći od 75%

POSLOVANJE

Region

18.11.2022

Kompanija je predstavila svoje rezultate za poslovnu 2021/2022. na konferenciji održanoj 10. novembra.

Članovi uprave dm-a govorili su o poslovanju s posebnim naglaskom na digitalizaciju i društveno odgovornom delovanju, prenosi Lider Media.

Prema rečima direktora kompanije dm, Mirka Mrakužića, ostvareno je 2,68 milijardi kuna prometa, dok je prihod u odnosu na prošlu godinu rastao oko 14 posto, a dobit je bila 66,6 miliona kuna.

Kompanija je uložila 61 miliona kuna u šest novih prodavaonica u tri nova grada, modernizovala devet postojećih prodavaonica i otvorila jedanaest novih specijalizovanih odeljenja za bezreceptne medicinske proizvode (OTC).

U protekloj poslovnoj godini, koja se za ovu kompaniju završila 30. septembra, porastao je i broj kupaca za 10% u odnosu na prošlu godinu.

Iza nas je još jedna uspešna poslovna godina u kojoj je dm ostvario rast po svim ključnim pokazateljima poslovanja. Posebno smo ponosni što je broj kupaca koji svakodnevno posećuju naše prodavnice dostigao skoro 87.000, a promet u dm onlajn prodavnici porastao je za više od 75 odsto. Ove godine najveći izazov za nas je uvođenje evra, a sledeće godine planiramo ulaganje više od 80 miliona kuna u šest novih prodavnica i modernizaciju četrnaest postojećih, kao i proširenje ponude u onlajn prodavnici, rekao je Mrakužić.

Promet online prodaje kompanije porastao je više od 75 posto što u prihodu iznosi više od 41 miliona kuna. 

Od aprila ove godine imamo aplikaciju Moj dm koja je preuzeta više od 300.000 puta, a više od 40 odsto svih onlajn kupovina je obavljeno preko aplikacije, rekao je Dario Klemar, direktor finansija i IT kompanije dm.

Izvor: Lider Media
Foto: dm