Summi1
Summit2

Digital Element izveštaj: Social media insights FMCG industrija Srbija (01. deo)

DIGITAL

Tehnologije

12.12.2022

U narednih nekoliko dana, imaćete priliku da pročitate istraživanje agencije Digital Element u vezi sa aktivnošću FMCG kompanija na socijalnim mrežama u Srbji.

FMCG Facebook owerview
*podaci se odnose na period od početka rata u Ukrajini do oktobra 2022. godine

Opšti pregled

Ukupno 13 kompanija sa njihovim 51. brendom je analizirano i gotovo svaki brend ostvaruje jedinstvene rezultate tokom analiziranog perioda na Facebook-u. Atlantic grupa se sa svojim brendovima pokazuje se kao najuspešnija u generisanju engagment-a od svojih publika.

Letnji period

Na prvom grafikonu, vidljivo je da engagment zapravo generiše slabije rezultate tokom letnjeg perioda, nego tokom proleća. Facebook publika je generalno izuzetno posvećena sadržaju u čijem su fokusu praznici ili neki drugi povod. Period uoči uskršnjih praznika u aprilu i pripreme za početak školske godine krajem leta doprineo je "angažmanu" publike prema fmcg proizvodima.

Uticaj top 5 kompanija


Većina engagment-a na tržištu je u rukama top pet kompanija (detaljnije na grafikonu iznad). Frikom je najznačajnije benefitirao tokom letnjeg perioda, s obzirom na njegov asortiman. Sa druge strane, Atlantic grupa je u prolećnom periodu dominirala tržištem i zaslužna je za povećanje u ukupnom engagment-u u martu i aprilu.

Facebook achivments

-