Summi1
Summit2

Francuska: Carrefour najavljuje velike planove za proširenje do 2026.

AKTUELNO

Svet

22.12.2022

Alexandre Bompard, izvršni direktor Carrefoura, najavio je planove kompanije za naredne tri godine. Između ostalog, kompanija će proširiti svoje banere sa popustima. Prvi je Supeco, soft diskont baner, koji je poreklom iz Španije, a sada je prisutan i u Italiji, Poljskoj i Rumuniji. Planira se prširenje banera sa 120 prodavnica danas na 200+ prodavnica do 2026. godine, posebno u Španiji.

U planu je i proširenje Atacadaoa, veoma popularanog diskontnog lanca u Brazilu. Mreža prodavnica će rasti za dvadeset do trideset prodavnica godišnje da bi dostigla 470 do 2026. Carrefour će doneti ovaj baner u Francusku na jesen 2023. Prodavnice Atacadao ne izgledaju kao obične supermarkete, već kao velika skladišta sa osnovnom robom.

Proizvodi se prodaju na paletama, u kutijama ili na metalnim regalima, a SKU-ova je manje, oko 9.000. Format se oslanja na velike količine umesto na dubinu opsega. Što više kupujete u velikim količinama, to je niža cena, između 10 i 15 odsto niža nego u drugim prodavnicama. Lanac radi sa svakim danom niskim cenama tako da nema promotivnih artikala.

Među planovima Carrefoura je i cilj da svoje brendove stavi u srce svog komercijalnog modela. Cilj je povećanje udela privatnih robnih marki u hrani sa 33 na 40 odsto, a u neprehrambenim proizvodima, udeo privatnih robnih marki će porasti sa sadašnjih 32 odsto na 50 odsto stalnog asortimana do 2026. godine.

izvor: PLMA News
foto: Carrefour