foto: Messe Düsseldorf, Constanze Tillmann
Na sajmu Euroshop 2023, koji se održava svake treće godine, sa lica mesta se od 26. februara do 2. marta javljaju kolege Jelena Lazarić, Aljoša Parotat i Maksim Đurović.
Naši čitaoci imaće priliku da svakodnevno isprate dešavanja na jednom od najvećih FMCG sajmova na svetu.
foto: InStore Media/Maksim Đurović
Prema rečima organizatora, ove godine očekuje se preko 1830 izlagača iz 55 zemalja sveta, koji će predstaviti svoje proizvode, inovacije i poslovanje na 103.000 kvadratnih metara prostora u 16 izložbenih hala.
Procenjuje se da će Euroshop 2023 posetiti preko 100.000 učesnika iz celog sveta.
foto: InStore Media/Maksim Đurović
Centralne teme ovogodišnjeg Euroshopa biće: povezana maloprodaja, održivost, pametne trgovine, upravljenje energijom, potrošač u centru pažnje i njegovo iskustvo kupovine.
foto: InStore Media/Maksim Đurović
Na jednom od najvećih sajmova FMCG industrije biće pristune i brojne kompanije iz Srbije i regiona. Na ovogodišnjem sajmu izlagaće 11 kompanija iz Srbije, 10 kompanija iz Hrvatske i pet kompanija iz Slovenije.
foto: InStore Media/Maksim Đurović
Svoje poslovanje predstaviće sledeće kompanije iz naše zemlje: Alfa Media, Banim, BG Reklam, Digital Print Studio M, Fiscal Solutions, Flux Tecnology, INPUT, Kapewood Hangers, Medan LOA, Polet Led, Propulzija.