Beogradski maraton je poznat kao manifestacija koja privlači trkače iz celog sveta, ali i predstavlja priliku za kompanije da doprinesu razvoju lokalne zajednice putem različitih humanitarnih akcija.
Velika je privilegija učestvovati u jednom ovakvom projektu, koji oslikava posvećenost naše kompanije zdravlju i dobrobiti najmlađih. Na ovo sa ponosom gledamo kao na još jednu zajedničku pobedu u nizu, ali smo isto tako svesni da je do krajnjeg cilja ostao još dug put. Mi smo spremni da već od ovog trenutka nastavimo "maraton" za bolje sutra, rekao je, ovom prilikom, Vladimir Pavlović, generalni direktor Pernod Ricard-a za Srbiju i Crnu Goru.
Kako podsećaju iz kompamnije, od kada su pre nekoliko godina počeli da doniraju opremu zdravstvenim ustanovama u Srbiji, obezbeđena su brojna tehnička sredstva od izuzetnog značaja za prevenciju i lečenje najtežih bolesti. Kompanija je za to vreme donirala Narodnom frontu tri CTG aparata, bolnici u Jagodini mobilni inkubator, subotičkom porodilištu tri CTG aparata, Opštoj bolnici u Čačku pacijent monitor sa EKG-om i neonatalni aspirator, fototerapijsku lampu za lečenje žutice kod novorođenčadi u bolnici u Aranđelovcu, kao i dva protokomera za terapiju kiseonikom i jedan mikser za kiseonik i vazduh Institutu za neonatologiju u Beogradu, a istoj instituciji će ovog puta biti dodeljen već pomenuti binokularni indirektni oftalmoskop.
Ovom donacijom, sedmu godinu zaredom, ostvareni su ciljevi akcije „Bitka za porodilišta“ Fonda B92, u okviru koje je opremljeno više od 40 porodilišta i dečjih bolnica.
Pernod Ricard donacija Institutu za Neonatalogiju na Beogradskom maratonu oslikava stalnu posvećenost kompanije društvenoj odgovornosti, kao i zdravlju i dobrobiti zajednice. Lansiranje digitalne etikete u Srbiji je značajan korak u pravcu adekvatnog informisanja potrošača, i zaštite zdravlja osetljivih grupa kao što su trudnice, istakli su iz kompanije.
Kao dodatak humanitarnim akcijama, Pernod Ricard Srbija će u narednom periodu lansirati projekat digitalne etikete. Pružanjem preciznih informacija o nutritivnim vrednostima, sastojcima proizvoda i odgovornoj konzumaciji, digitalna etiketa pomaže potrošačima da prave informisane i odgovorne izbore. Trudnice su posebno osetljive na uticaj alkohola i od najvećeg je značaja da imaju pristup adekvatnim informacijama, u cilju očuvanja zdravlja. |
Izvor: InStore
Foto: Pernod Ricard