Proizvođač žestokih alkoholnih pića namerava da proda svoje brendove vina iz Australije, Novog Zelanda i Španske, uključujući dobro poznate brendove kao što su Jacobs Creek, Stoneleigh i Campo Viejo.
Pernod Ricard će i dalje posedovati brendove šampanjca kao što je Mumm, kao i određene brendove vina u Francuskoj, Argentini i Kini.
Kompanija nije otkrila vrednost ovog dogovora, koji je podložan regulatornim odobrenjima.
Kako objašnjavaju iz kompanije, ovim će dodatno izoštriti svoj portfolio jakih alkoholnih pića poput Absolut votke i Martell konjaka. Pored toga, ugovor će omogućiti kompaniji da usmeri svoje resurse na brendove koji pokreću rast.
Podsetimo, prodaja vina činila je samo 4% prodaje Pernoda u finansijskoj 2023. godini 2023, zabeleživši pad od 2% u odnosu na godinu dana ranije.
Izvor: Seebiz
Foto: Arshla Jindal/Unsplash