Prihod u tom periodu iznosio je 5,54 milijarde PLN (1,21 milijardu evra), što je povećanje od 43,8% u odnosu na 3,85 milijardi PLN (840 miliona evra) u prvom kvartalu 2022.
Geografsko širenje je i dalje jedan od naših najvažnijih prioriteta. Iako smo malo smanjili naše kratkoročne planove za 2022. u pogledu kapitalnih izdataka kako bismo se bolje nosili sa zahtevnim tržištem, potražnja potrošača koju vidimo prilikom svakog otvaranja jača naše uverenje kada je u pitanju veliki potencijal za nastavak širenja naše mreže, rekao je Michał Krauze, član upravnog odbora Dino Polska.
Zaključno sa martom 2023. godine, maloprodajna mreža grupe se sastojala od 2.210 prodavnica – 54 više u odnosu na prošli kvartal, a 330 više nego u martu 2022.
Trgovac je takođe otvorio nedavno svoj osmi distributivni centar u Poljskoj.
Izvor: esmmagazine
Foto: Dino