Operativni prihod u tom periodu iznosio je 16,2 milijarde norveških kruna (1,4 milijarde evra), što je povećanje od 22%.
Komentarišući rezultate poslovanja, Nils K. Selte, predsednik i izvršni direktor kompanije Orkla rekao je da je zadovoljan rezultatima grupe u prvom kvartalu, uprkos trenutnim ekonomskim izazovima.
Povećana inflacija i rastuće kamatne stope smanjile su kupovnu moć potrošača na većini naših tržišta, što je zauzvrat vršilo pritisak na naš obim prodaje. Iako postoji velika neizvesnost u pogledu budućih ekonomskih trendova, imamo jake brendove i snažne lance vrednosti. Stoga očekujem da idemo napred u narednom periodu. Orkla će nastaviti da povećava svoja ulaganja u brendove, istovremeno tražeći mogućnosti za smanjenje troškova, rekao je Selte.
Poslovanje kompanije u segmentu brendova zabeležilo je povećanje operativnih prihoda od 23%, dok je organski promet bio veći za 13%, zbog povećanja cena radi kompenzacije inflacije.
Pet od šest poslovnih oblasti u okviru Branded Consumer Goods je pokazalo rast profita, saopštila je kompanija, dok su visoki troškovi u vezi sa pokretanjem nove fabrike keksa opteretili profit u Confectionery & Snacks diviziji.
Izvor: esmmagazine
Foto: Orkla