Nešto viši nivo rasta od 10% ostvaren je u veleprodaji, promet u maloprodaji je veći za 7%, dok su uvoz ambalažnih papira i prodaja transportne i komercijalne ambalaže zabeležili pad od 40%, prvenstveno kao posledica velikog pada cena tih roba usled smirivanja tržišta i vraćanja cena na nivo pre epidemije korona virusa, saopšteno je iz kompanije.
Dobit nije pratila povećanje prihoda i manja je za 4% od prošlogodišnje što, kako navode iz kompanije, smatraju dobrim rezultatom s obzirom na uslove na tržištu.
Rast prihoda je ispod nivoa povećanja cena roba iz FMCG sektora i označava bitnije naturalno smanjenje prometa.
Pored toga, evidentno je smanjenje porudžbina veleprodajnih kupaca, kao i manji broj ulazaka potrosača u maloprodajne objekte trgovca.
Iz kompanije zaključuju da u poslednjem kvartalu očekuju još usporeniji rast, navodeći kao razlog visoke prošlogodišnje prihode u tom periodu, koje će biti teško ponovo dostići.
Izvor: InStore
Foto: Sinagoga