Zlatna priznanja su pripala za: odnos prema kupcima, društvenu odgovornost i humanitarni projekat - profitni sektor, za promotivnu (integrisanu) kampanju - alkoholna pića i srebrno priznanje za online marketing - prisustvo na društvenim mrežama.
Kampanja “Kad pijem, ne vozim - sigurno se vrati kući” lansirana je krajem avgusta i na duhovit i kreativan način skrenula je pažnju svim učesnicima u saobraćaju da dobro razmislite pre nego sednu za volan ukoliko su konzumirali alkohol.
Uz podršku Uprave saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova, i Agencije za bezbednost saobraćaja, pivara već 17 godina kontinuirano skreće pažnju na odgovorno ponašanje u saobraćaju. Poruka kampanje je da ukoliko popijete, unapred planirate povratak kući jer imate toliko opcija za bezbedan povratak – taksi, autobus, šetnja, safety driver.
Za ovu istu kampanju Apatinska pivara je ranije ove godine osvojila nagradu KAKTUS 2023, u kategoriji pojedinačni radovi – social media.
Izvor: InStore
Foto: Apatinska pivara