U anketi udruženja 58 odsto ispitanika je reklo da koristi aplikacije jer im donose popuste, da na kasi pokažu digitalnu karticu za posebne pogodnosti ili radi učešća u nagradnim igrama.
U reprezentativnom istraživanju je učestvovalo 1.123 korisnika interneta starijih od 16 godina.
Mogućnost onlajn naručivanja ne sadrže sve aplikacije lanaca supermarketa, rekla je Bianka Kokott iz Bitkoma.
Ipak, objašnjava Kokott, aplikacije ne prikazuju samo ponude proizvoda. Na primer, kupci na telefonu mogu da uporede cene, sačuvaju pojedinačne kupone za popust ili naprave liste i podsetnike za kupovinu.
Isto tako, klasični, stacionarni supermarketi preko svojih aplikacija mogu da prošire svoje usluge i povećaju lojalnost kupaca, dodala je Kokott.
Anketa je takođe pokazala da korisnici pametnih telefona uglavnom imaju aplikacije više trgovinskih lanaca. Naime, tek 17 odsto je u anketi reklo da koristi samo jednu aplikaciju. Dve aplikacije ima 27 odsto, a tri ili četiri 29 odsto ispitanika. Preostalih 27 odsto koristi pet ili više aplikacija.
Izvor: dpa
Foto: Pixabay