U pitanju su marke Lemon i Ocean, čija je amabalaža prethodno već bila 50% od recikliranog materijala, štedeći 75 tona nove plastike.
Ova inicijativa sprovodi se u okviru strategije grupe "REset Plastic", koja za cilj ima da, između ostalog, smanji upotrebu plastike u primarnoj ambalaži privatne robne marke i da poveća udeo reciklata u njoj.
Prema podacima Saveznog zavoda za statistiku, svaki Nemac svake godine proizvede 237 kilograma ambalažnog otpada. Kaufland je svestan toga i radi na tome da ambalaža bude inovativnija i, pre svega, održivija, navodi se u saopštenju kompanije.
Pronalaženje novih rešenja za pakovanje uvek znači probijanje novih terena. Kao trgovac hranom, takođe imamo odgovornost kada je u pitanju ekološki otisak koji ostavljamo za sobom. Posebno u upravljanju ambalažom, imamo veliku priliku sa proizvodima sopstvenog brenda da ponovo koristimo materijale. Najbitnije je da se napravi razlika – ne samo za kupce, već pre svega za životnu sredinu, rekla je Elisa Thieringer iz održive međunarodne nabavke u Kauflandu.
Pored ove inicijative, Kaufland je u okviru svog asortimana K-Bio takođe lansirao pakovanje za određene proizvode od silphie vlakana, štedeći tako papir i drveće, pored čega je za obradu ove biljke potrebno veoma malo vode.
Korpe od reciklirane plastike Podsetimo, Lidl i Kaufland su nedavno saopštili da prelaze na korpe za kupovinu od recikliranog materijala, takođe u saradnji sa PreZero. Naime, potrošači će moći da vraće iskorišćenu ambalažu, koju će zatim kompanija pretvoriti u nove korpe. Ručne korpe će se ubuduće praviti od 75 odsto recikliranog materijala, korpe sa točkićima od 80 odsto, a XLXL korpe sa točkićima od 87 odsto recikliranog materijala. Očekuje se da će kompanije ovim potezom uštedeti više od 390 tona nove plastike i tako sprečiti emisiju oko 698 tona CO2. |
Izvor: InStore
Foto: Kaufland